הבלוג שלנו

מה חדש בגוגל אדוורדס?

'Gilad Sasson'
23 באפריל 2014
זמן קריאה: 3 דקות

גוגל הודיעו אתמול (22/4/2014) על סדרה של שינויים בפלטפורמת הפרסום גוגל אדוורדס, שהוצגו כ"דור הבא בחדשנות בפרסום". להודעה מאתמול קדמו כעשר הודעות מקדימות, ואלה עוררו את סקרנותם ואת חששותיהם של אנשי קידום ממומן.

מפרסמים שחששו משינויים דרסטיים בסגנון המעבר לקמפיינים משופרים משנה שעברה יכולים להירגע. גוגל אדוורדס חשפו כמה כלים וחידושים בפרסום אפליקציות בגוגל, מעקב אחר המרות אונליין ואופליין ובממשק של גוגל אדוורדס. הכלי החדשים זמינים כרגע רק למפרסמים נבחרים ובחודשיים הקרובים ישמשו את כל המשתמשים בגוגל אדוורדס.

פרסום אפליקציות בגוגל אדוורדס ואדמוב

גוגל יציעו אפשרויות פרסום לאפליקציות שמטרתן לקדם הורדות ומעורבות באפליקציות באמצעות גוגל אדוורדס ורשת הפרסום במובייל AdMob. כלי חיפוש חדשים וכלים לפרסום באדמוב יתוספו בקרוב למודעות פרסום להורדת אפליקציות ברשת המדיה של גוגל וביוטיוב.

תמונה: Inside Adwords

חידושים עיקריים:

שיפור החשיפה למודעות לאפליקציות – מפרסמים באדמוב יוכלו להציג מודעות מותאמות אישית למשתמשים לפי האפליקציות שהם משתמשים בהן, תדירות השימוש וסוג הרכישות בתוך אפליקציות שהם נוהגים לבצע.

שיפור המעורבות – סוג קמפיין חדש למעורבות מחודשת (re-engagement) ברשת החיפוש והמדיה של גוגל יאפשר למפרסמים להפנות משתמשים שכבר הורידו את האפליקציה (ולפי הסטטיסטיקה, השתמשו בה פעם אחת) ישירות אל האפליקציה המותקנת במקום אל דף הנחיתה הראשי של האפליקציה.

שיפור המדידה – מפרסמים בגוגל אדוורדס יוכלו לעקוב אחרי מעגל החיים השלם של האפליקציה – מהתקנתה ועד השימוש ורכישות בתוך אפליקציה.

מידע על המרות בגוגל אדוורדס

בשנה שעברה הציגו גוגל את הכלי אומדן סך המרות המוסר למפרסמים מידע נרחב יותר על שיעור ההמרה של הקמפיינים כולל אומדן משוער של המרות דרך מכשירים שונים ושיחות טלפון.

גוגל דיווחו על מספר בדיקות שנעשו כדי לעזור למפרסמים לקשר בין קמפיינים של קידום ממומן לבין קניות בחנות. הנסיינים הראשונים דיווחו על גידול של 102% בהחזר ההשקעה הכללי על פרסום בגוגל מהרגע שהתחילו לכלול בחישוב ההמרות גם את הקניות בחנות הפיזית.

גוגל ממשיכים להשקיע במחקר בנושא ומייעצים לעסקים מקומיים לספק מידע על דרכי הגעה לחנות, מלאי, מבצעים והנחות.

חידוש הממשק של גוגל אדוורדס

לממשק של גוגל אדוורדס יתוספו ארבעה כלים חדשים שמטרתם לשפר את מהלך העבודה, הדיווח והאופטימיזציה:

1. פעולות עריכה בכמות גדולה – מפרסמים יוכלו לערוך הגדרות קמפיינים כמו מיקוד גאוגרפי ורוטציה של מודעות לכמות גדולה של קמפיינים.

2. הצעות מחיר אוטומטיות – כיום אפשר להגדיר הצעות מחיר אוטומטיות כדי להגביר את מספר ההקלקות במגבלות התקציב היומי, ומעכשיו יהיה אפשר להגדיר את הצעות המחיר האוטומטיות לפי מספר ההמרות או סך ההמרות הכללי.

3. דו"חות מתקדמים – גוגל מציגים כלי ניתוח מידע וויזואליציה מתקדמים בתוך הממשק של גוגל אדוורדס. כן יהיה אפשר ליצור טבלאות, גרפים ותרשימים, להוריד אותם ולשתף בהם משתמשים אחרים בקלות רבה יותר.

4. מעבדת ניסויים – גוגל בנו מעין פלטפורמת ניסויים בתוך גוגל אדוורדס שמאפשרת למפרסמים לבחון רעיונות לקמפיינים ולהריץ קמפיינים ניסיוניים. במעבדה של גוגל אדוורדס יהיה אפשר לבחון שינויים בהצעות המחיר, מילות מפתח חדשות, הגדרות שונות לקמפיין, הצעות מחיר מותאמות מיקום וזמן, פורמטים שונים של מודעות ועוד.

 להודעה של גוגל בבלוג Inside Adwords

נקודה עוסקת במתן שירותי שיווק ייחודיים ויצירתיים באינטרנט.
אנו מתמחים בשיווק בגוגל (אורגני ובתשלום), נוכחות באינטרנט, רשתות חברתיות, ניתוח מידע, ניהול מוניטין ושיווק מוכוון ביצועים. נמאס לכם מקמפיינים שלא מביאים המרות? צרו עמנו קשר.