הגידול בשימוש בטאבלטים ובסמארטפונים ממשיך לבלבל את אנשי השיווק באינטרנט ולדרוש מהם להתמודד עם סביבה מורכבת יותר של ריבוי פלטפורמות. מחקר חדש של נילסן מראה שהתנהגות המשתמשים במכשירים השונים אינה תואמת בהכרח את ציפיות המשווקים: המשתמשים גולשים במכשירים ניידים דווקא מהבית, ובעלי טאבלטים קונים יותר מוצרים ברשת בהשוואה לבעלי סמארטפונים.

במכון נילסן השווו בין נוהגי הקנייה ברשת של משתמשי טאבלטים וסמארטפונים בארצות הברית ברבעון הראשון של 2013 והגיעו לממצאים הבאים:

לסיכום אפשר לראות שמרבית פעילות הקנייה ברשת, של בעלי סמארטפונים וטאבלטים, נעשית בבית ולא בדרך, ושאחוז קטן מהקונים באמצעות מכשירים ניידים משלימים את הקנייה בתוך החנות.

למחקר המלא – A Mobile Shopper’s Journey