גוגל הודיעו השבוע שעדכנו את הכלי PageSpeed Insights והוסיפו חמש המלצות חדשות המתמקדות במהירות של האתר הסלולרי ובשימושיות שלו.

הכלי של גוגל מודד את ביצועי האתר הסלולרי והרגיל, נותן לו ציון על ביצועיו (PageSpeed Score) ומוסיף המלצות לשיפור מהירות ההעלאה של האתר.

תמונה: Google Webmaster Central

לפי גוגל, מהירות אתר צריכה ללכת יד ביד עם חוויית משתמש. הכלי PageSpeed Insights מאפשר לקצר את זמן הטעינה של אתר סלולרי לפחות משבע שניות, הזמן הממוצע כיום. עם זאת, גוגל מדגישים שלא מספיק לקצר את זמן העלאת אתר, ולקחת בחשבון גם את הזמן שלוקח למשתמש לגלול ולהגדיל את המסך כדי לקרוא טקסט או להפעיל את הדף. ההמלצות החדשות של גוגל באות לפתור את בעיות השימושיות באתרים סלולריים.

ההמלצות החדשות של גוגל:

לבדוק את ביצועי אתר המובייל – PageSpeed Insights

לדף העזרה המפורט של גוגל – PageSpeed Insight Rules

למידע נוסף על קידום בסלולר