מה?
אם תרצו או לא, אם אתם מפרסמים בגוגל אתם משתמשים עכשיו במסעות פרסום משופרים. זהו עדכון משמעותי שנועד לפשט את ניהול הקמפיינים במכשירים שונים ולהגדיל את שיעורי השימוש בפרסום בסלולר. בפאנל הזה מומחי פרסום בגוגל יחלקו את התובנות והשיטות שלהם כיצד למקסם את מסעות הפרסום המשופרים.
מי?
מרצה: יהושפט שלקנס מ- WebMetro & TBD, ודן פרח מ-PPC Proz.
נקודות חשובות שהוזכרו:
אדוורדס נעשה מאוד מסובך עם הוספת אפשרויות ופונקציות מתקדמות לשיווק, לעיתים יותר מסבך מעוזר.
ישנם מספר עקרונות שעלינו לבדוק בקמפיינים שלנו בעולם המתחדש של השיווק באינטרנט:
1. סביבת השיווק כיום היא כזו שבה משתמשים בכמה מכשירים ביום אחד, ישנו מעבר בין מחשב, סמרטפון וטאבלט, למעשה כולם אותו משתמש אבל גוגל כיום רואה אותם כמשתמשים שונים – עלינו להבין שזה למעשה אותו משתמש.
2. יש לייצר קשר בין ביטוי החיפוש, המכשיר שמשתמשים בו ומקום החיפוש על מנת להתאים את תוצאת החיפוש למשתמש בצורה מרבית.
3. האפשרויות המתקדמות באדוורדס כיום מאפשרות לנו לשפר את הקריאייטיב שלנו: sitelinks, גוגל פלוס, תמונות, ביקורות וכדומה.
4. יש לפשט את התהליך, השימוש בקמפיין המשופר עוזר לנו לפשט את התהליך ולהגיע לתוצאות טובות יותר.
כיום בממשק החדש של גוגל לא ניתן לפרסם אך ורק למובייל, נכון לכרגע יש טכניקה שעובדת ומאפשרת לנו להתאים את רוב החיפושים למובייל:
נשים בחיפוש במחשבים: -100% , בחיפוש בסמרטפונים 300%, חשוב לשים לב בהצעת המחיר לשים כשליש מהמחיר אותו באמת נרצה להציע מאחר ושמנו פי 3 (300%)
יש לעקוב ולראות שאכן ההגדרות בוצעו כראוי ואנו רואים חשיפות והקלקות דרך המובייל ולא במחשב.
מה כדאי לקחת אתכם?
- להבין מה ואיפה מחפשים
- להבין באילו מכשירים הלקוחות שלי מחפשים אותי
- להבין את ההקשר של החיפוש