ייעוץ קידום אתרים (SEO)

• בניתם אתר חדש ועדיין לא מגיעה תנועה מגוגל?
• מעצבים מחדש את האתר ורוצים לוודא שהתנועה מגוגל לא תיפגע?
• חברת קידום האתרים שלכם לא מאמינה בשקיפות?
• אתם צריכים חוות דעת שנייה על שיטות העבודה של צוות ה-SEO בחברה?

 

אלו כמה מהמצבים שבהם תוכלו להיעזר בשירותי ה-SEO שלנו.
מצבים נוספים שבהם חברות וארגונים פונים אלינו לקבלת שירותי ייעוץ קידום אתרים והפתרונות שאנחנו מציעים:

 

1. קידום אתר חדש או אתר שלא קודם אורגנית מעולם (או לא בזמן האחרון)

רוצים להתחיל (או לחזור) לקדם את האתר בגוגל אבל לא יודעים מה מצפה לכם?

סקירת SEO, הכוללת סקירה טכנית, תוכן, קישורים, מחקר מילים מתחרים, ניתוח ביצועים באנליטיקס וב-Search Console ועוד, תיתן תמונת מצב מלאה של האתר ושל מקומו במנועי החיפוש בהשוואה למתחרים, תציג את האתגרים בקידום האתר בגוגל, את השינויים והמשאבים הנדרשים, ואת התוצאות הצפויות ביחס ליעדים.

התמודדות עם משבר SEO

2. ייעוץ חיצוני לצוות ה-SEO

יש לכם חברת SEO או צוות SEO in-house אבל אתם חושבים שתוכלו להגיע להישגים טובים יותר?

גם אנשי ה-SEO והפיתוח המקצועיים והמנוסים ביותר ירוויחו מנקודת מבט חדשה ולא משוחדת על האתר ועל אסטרטגיית הקידום של האתר. ייעוץ SEO חיצוני לא בא להחליף את הצוות הקיים אלא לעזור לו לזהות הזדמנויות שהתפספסו בעבודה השוטפת, להציג שיטות עבודה שונות ורעיונות מקוריים.

 

ייעוץ חיצוני לצוות SEO

3. התמודדות עם משבר SEO

האתר נפל במיקומים ו/או התנועה האורגנית במגמת ירידה?

אם אתם מתמודדים עם משבר SEO לא צפוי, בעקבות עדכון אלגוריתם, ענישה ידנית או סיבה לא ידועה אחרת – זה הזמן להיעזר ביועצי קידום אתרים חיצוניים. מומחי SEO ינתחו את הנתונים, יבחנו את הגורמים לירידות ויציעו פתרונות להחזרת האתר למעמדו הקודם.

 

4. סקירת SEO

המיקומים של האתר ברצפה ואתם לא יודעים למה?

סקירת SEO מקיפה, הכוללת סקירה טכנית של האתר, ניתוח התוכן, הקישורים, מחקר מילים ומתחרים, תעזור לכם להבין מה הגורמים שמעכבים את האתר מלממש את מלוא הפוטנציאל שלו בחיפוש, ומה צריך לעשות כדי לשפר את המיקומים, התנועה וההמרות.

5. קידום פרויקט מיוחד

יש לכם פרויקט גדול באופק אבל אין מי שיקדם אותו?

אם צוות ה-SEO הפנימי קורס בעבודת הקידום השוטפת (או לא קיים), נוכל לעזור לכם בקידום של פרויקט זמני או חד-פעמי, החל מתכנון אסטרטגי ועד הטמעת השינויים בפועל בשיתוף פעולה עם הצוות הקבוע.

 

6. כתיבת הנחיות ונהלים

אין לכם זמן לכתוב מסמכי הנחיות לשימוש פנימי?

אנחנו נכתוב בעבורכם מסמכי הנחיות מפורטים לכותבי תוכן ולמפתחים, צ'קליסטים ומדריכים לעבודת SEO נכונה, נעביר הדרכות לצוותים השונים, ואם צריך גם נסביר למנהלים הבכירים מה זה SEO ולמה הוא חשוב.

כתיבת הנחיות ונהלים

7. עזרה במשימות ספציפיות

צריכים לכתוב כמויות תוכן? לנתח את פעילות האתר או להפיק דוחות חודשיים?

אם יש לכם אתר מורכב הדורש כתיבה של המון תוכן או תגיות מטא, בניית דשבורדים בגוגל אנליטיקס, מעקב אחר ביצועי האתר ודיווח פרטני או כל משימה אחרת שצוות ה-SEO לא מספיק להגיע אליה – אל תהססו ליצור איתנו קשר.

 

8. בקרת איכות

רוצים לוודא שהאתר תקין, ידידותי למשתמש והתוכן נסרק על ידי גוגל?

בניית אתר או עיצוב מחדש יכולה להשתבש במיליון ואחת דרכים. אנחנו נבדוק שהאתר תקין בכל ההיבטים של SEO ומעבר, כולל התאמה למובייל, מהירות האתר, וידוא סריקה של תוכן JavaScript על ידי מנועי החיפוש, ניתוח חוויית משתמש, אופטימיזציה להמרות וכל השאר.

בקרת איכות

9. הדרכת SEO

רוצים לוודא שמאמצי השיווק, התוכן והפיתוח עומדים בקנה אחד עם הדרישות של גוגל?

מפתחים ומעצבים יכולים לעבוד חודשים על בניית אתר, ולגלות באיחור שמבחינת גוגל הוא בכלל לא קיים גם כותבי תוכן עלולים לגלות בהפתעה שהכלל "If they write it, they will come" אינו תקף לגביהם, ושהתוכן שהשקיעו בו קבור אי שם בעמוד התוצאות העשירי ולא מקבל שום תנועה אורגנית. הדרכת SEO תעזור למפתחים, מעצבים, כותבי תוכן וצוות השיווק ליישר קו עם ההנחיות של גוגל, ולהתאים את כל פעילות השיווק – מבניית אתר ועד כתיבת תוכן – לשיפור הנוכחות של המותג בגוגל.

 

פעילות SEO היא חלק הכחרי באסטרטגיה שיווקית של כל חברה ויש לבצע אותה כראוי. אנחנו מאמינים שאין חבילת ייעוץ לקידום אתרים שמתאימה לכל האתרים, אלא נדרשת הבנה והתאמה אישית של ייעוץ ה-SEO למאפייני האתר, קהל היעד, צרכים ויעדים של החברה וכמובן מידת התחרותיות בשוק. מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת מידע נוסף והתאמת שירות.

רוצים לשמוע עוד?