מה?

יסודות הפרסום במנועי חיפוש (PPC ו-CPC) ופרקטיקות מומלצות למודעות פרסום מצליחות.

מי?

מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick.

משתתפים: דן פרח מ- PPC Proz, אדם טל מ-AdamTal.com ומנוחה צימרמן מ-illuminea.

 

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו

לחיפוש מילות מפתח שליליות: related searches, more like this בתוצאות החיפוש, Google suggestions; דו"ח השאילתות בלשונית ה-adwords ו-keyword diagnosis tool באנליטיקס.

הדוחות המותאמים אישית הכי חשובים לאנליטיקס:

organic keyword revenue

PPC matched query report

Adwords campaign perforamance

 

מה כדאי לקחת אתכם?

עיקרון פארטו ב-PPC: להתמקד ב-20% הכי חשובים שהם (לפי אדם טל) מחקר מילים, אסטרטגיית קמפיין וניהול חשבון.

איך להגיע לאנשים? להפוך את מילות החיפוש לשאלות וליצור דפי נחיתה עם תשובות והצעות לכל מילה.