מה?
יסודות הפרסום במנועי חיפוש (PPC ו-CPC) ופרקטיקות מומלצות למודעות פרסום מצליחות.
מי?
מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick.
משתתפים: דן פרח מ- PPC Proz, אדם טל מ-AdamTal.com ומנוחה צימרמן מ-illuminea.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו
לחיפוש מילות מפתח שליליות: related searches, more like this בתוצאות החיפוש, Google suggestions; דו"ח השאילתות בלשונית ה-adwords ו-keyword diagnosis tool באנליטיקס.
הדוחות המותאמים אישית הכי חשובים לאנליטיקס:
organic keyword revenue
PPC matched query report
Adwords campaign perforamance
מה כדאי לקחת אתכם?
עיקרון פארטו ב-PPC: להתמקד ב-20% הכי חשובים שהם (לפי אדם טל) מחקר מילים, אסטרטגיית קמפיין וניהול חשבון.
איך להגיע לאנשים? להפוך את מילות החיפוש לשאלות וליצור דפי נחיתה עם תשובות והצעות לכל מילה.