מה?

מומחי PPC יחלקו טיפים מתקדמים בנושא קידום ממומן כולל איך לבקר את קמפיין הפרסום במנועי חיפוש, איך לשפר את דפי הנחיתה, אחרי אילו מדדים כדאי לעקוב וגם כמה כלים וטקטיקות שכדאי להכיר.

מי?

מנחה: אופיר כהן מ-Universal McCann Search

משתתפים: דן פרח מ-PPC Proz, יהושע קורן מ-Analytics Ninja ותומס בינדל מ-Refined Labs.

 

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

product listing ads – כדאי להשתמש בpreview and diagnosis בגוגל אדוורדס.

מה כדאי לקחת אתכם?
מונחי מפתח ב-broad טובים רק לבחינת מונחים מדוייקים שכן הם יקרים ומביאים תנועה פחות ממוקדת לאתר.
יש לעשות רימרקטינג בגוגל אדוורדס לשם טרגוט טוב יותר של הקהל והגדלת ההמרות לאתר.