אם אתם מנהלים חשבון עמותה (Google Ad Grants) אתם בוודאי מודעים למגבלות הפרסום בחשבון מסוג זה, לכן התרגשנו לשמוע על השקת קמפיינים מסוג Performance Max (PMax) גם בחשבונות Google Ad Grants, מהלך שיאפשר לעמותות להגדיל חשיפה ולהשתמש בכלים החכמים של גוגל לאיתור קהל יעד רלוונטי.
מהו קמפיין Performance Max?
קמפיין Performance Max הוא קמפיין המשלב את כל ערוצי הפרסום של גוגל – חיפוש, מפות, YouTube, Gmail, רשת המדיה ועוד – לקמפיין אחד המנוהל באמצעות כלים חכמים מבוססי AI ומטרתו למקסם את הביצועים בהתאם ליעדים שהוגדרו תוך ביצוע אופטימיזציה שוטפת למיקומי המודעה ולפורמטים השונים של המודעות.
זמינות הקמפיין בחשבונות Google Ad Grants
מאוקטובר 2024 הקמפיינים החלו להיות זמינים בחלק מחשבונות Ad Grants כחלק משלב בטא, וההשקה המלאה מתוכננת לסוף ינואר 2025. כדי לבדוק אם האפשרות זמינה בחשבונכם, גשו ליצירת קמפיין חדש אם קיימת אפשרות לקמפיין PMAX.
היכן יופיעו המודעות?
בשלב זה, קמפיין Performance Max בחשבונות Ad Grants יופיעו רק ברשת החיפוש של גוגל ובמפות. ייתכן שבעתיד גוגל תרחיב את התמיכה לערוצים נוספים כמו רשת המדיה ו-YouTube.
שימוש בנכסים ויזואליים
בחשבונות גוגל אדס רגילים מומלץ לשלב נכסים כמו טקסט, תמונות וסרטונים. עם זאת, בקמפיינים של Ad Grants, המודעות יופיעו רק בחיפוש ובמפות, ולכן אין צורך בסרטונים. אם יש לכם תמונות זמינות, מומלץ לשלב אותן כדי לשפר את איכות המודעות, אך הן אינן חובה. הדרישות הבסיסיות הן נכסי טקסט, אסטרטגיית מיקוד חזקה ומעקב המרות יעיל.
שיטת מיקוד חדשה: Audience Signals
במקום להתמקד רק במילות מפתח, קמפיינים מסוג Performance Max משתמשים ב-"Audience Signals" – אותות קהל. שיטה זו מסתמכת על בינה מלאכותית כדי להגיע לקהלים על בסיס קריטריונים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין, התנהגויות ויעדי המרה. עבור עמותות המתמודדות עם נפח חיפוש נמוך למילות מפתח ספציפיות, זו הזדמנות להרחיב את טווח החשיפה ולמשוך קהל פוטנציאלי חדש.
יתרונות השימוש בקמפיינים מסוג Performance Max לעמותות
פשטות בניהול: ניהול קמפיין אחד המשלב מספר ערוצים מפחית את המורכבות ומאפשר לעמותות להתמקד במסרים ובאסטרטגיה.
אופטימיזציה אוטומטית: הקמפיין משתמש בלמידת מכונה כדי להתאים את המודעות, ההצעות והקהל בזמן אמת, מה שמוביל לביצועים משופרים.
הרחבת טווח חשיפה: השילוב של מספר ערוצים מאפשר לעמותות להגיע לקהלים מגוונים במקומות שונים, מה שמגביר את הנראות והמודעות למותג.
מיקוד מתקדם: באמצעות Audience Signals, ניתן למקד את המודעות לקהלים ספציפיים על בסיס דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות, מה שמגביר את הסבירות למעורבות והמרה.
כיצד להתכונן לשימוש בקמפיינים מסוג Performance Max
בדיקת זמינות: ודאו שהאפשרות זמינה בחשבונכם.
הגדרת יעדים ברורים: הגדירו מטרות ספציפיות לקמפיין, כגון הגדלת תנועת הגולשים לאתר, גיוס תרומות או העלאת מודעות.
הכנת נכסי קריאטיב: הכינו כותרות, תיאורים, תמונות וסרטונים איכותיים המשקפים את מסרי העמותה.
שימוש ב-Audience Signals: הגדירו קהלים פוטנציאליים על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות כדי למקד את המודעות ביעילות.
מעקב ואופטימיזציה: עקבו אחר ביצועי הקמפיין והתאימו את האסטרטגיה בהתאם לתוצאות ולמשוב המתקבל.
לסיכום, השקת קמפיינים מסוג Performance Max בחשבונות Google Ad Grants מציעה לעמותות הזדמנות למנף את כלי האוטומציה והלמידה של גוגל כדי להגדיל את הנראות, המעורבות וההשפעה הדיגיטלית שלהן. שימוש בקמפיין זה יאפשר הגעה לקהלים חדשים, שיפור ביצועים והשגת יעדים בצורה יעילה יותר.
אתם עמותה ועוד אין לכם חשבון גוגל גרנטס?
יש לכם חשבון גוגל גרנטס אבל לא הצלחתם להגדיל חשיפה?
דברו איתנו, נשמח לסייע.