הבלוג שלנו

סיכום כנס Next Case 2015

'Gilad Sasson'
31 בדצמבר 2015
זמן קריאה: 2 דקות

כנס Next Case 2015

כנס Next Case 2015 התקיים אתמול בפעם השלישית והשתתפו בו יותר מ-1,000 אנשים מתעשיית השיווק הדיגיטלי בארץ. לכנס יש כמה מאפיינים ייחודיים המבחינים אותו מכנסים אחרים בתעשייה: ראשית, הכנס מתמקד במקרי בוחן (Case Studies) אמתיים ומדגים (בקצרה!) סיפורי הצלחה בתחומים שונים של שיווק באינטרנט (מקידום אורגני ועד פרסום בוואטסאפ) ואת הטכניקות שהובילו אליהן. בנוסף, יש איסור על תיעוד ההרצאות, וצריך להיות שם כדי לשמוע את כל הפרטים. אף על פי כן, אנחנו מביאים לכם סיכום קצר של כמה מסיפורי ההצלחה שנידונו בכנס.

 

next case 2015

 

השנה הכנס התחלק לשני מסלולים :מסלול מנהלי שיווק ודיגיטל ומסלול Online Marketers. בשני המסלולים ההרצאות נגעו בכל תחומי השיווק באינטרנט כולל שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני וממומן, קידום אפליקציות וחנויות אינטרנט ועוד.

כנס נקסט קייס 2015 - מצגות

 

קייס סטאדיז על קידום בפייסבוק

השאלה אם קמפיינים בפייסבוק עוזרים לקידום אורגני בגוגל מפלגת אנשי שיווק. תומר נעים, איש אפיליאייט בתחום הפורקס בשוק האיטלקי, הדגים בהרצאתו שלושה מקרי בוחן שבהם קידום ממומן של פוסטים בפייסבוק לא רק הגדילו את התנועה לאתר אלא גם תרמו לקידום דף הפייסבוק ודף האתר שהוא מקשר אליו לתוצאות הראשונות בגוגל.

בשורה התחתונה: ככל שהקמפיין זכה ליותר שיתופים בפייסבוק (ולאו דווקא לתגובות או לייקים), כך המיקום שלו בגוגל היה גבוה וממושך יותר.

 

כנס next case 2015 - תמונות

אתגר שפיבק, יועץ ומרצה בשיווק דיגיטלי, דיבר על הקמפיין לבית"ר נורדיה ירושלים, קבוצה בליגה ג' שנולדה כדי לייצר אלטרנטיבה לבית"ר ירושלים ולעולם הערכים המזוהה אתה. כדי להשיג עוד אוהדים ותרומות נוצר קמפיין בפייסבוק בתקציב מינימלי של 1,000 שקלים, והקמפיין הפך ויראלי בזכות תגובות זועמות של אוהדי בית"ר, מיקוד מדויק לעיתונאים ואנשי תקשורת ובעזרת מתנדבים מפורסמים שהשתתפו בהפקת סרטון.

בשורה התחתונה: קמפיין ויראלי מצליח צריך סיפור טוב, ורצוי כזה שמעורר תגובות רגשיות קיצוניות.

 

קייס סטאדי קידום בוואטסאפ

ענבר בזק, מנכ"לית משותפת במשרד דה מרקט לפיתוח שיווקי ולבניית מותגים, תיארה קמפיין מיתוג של חברת טבע נאות. הקמפיין התמקד בבני נוער– לא קהל היעד האוטומטי של המותג – והשתמש בפלטפורמה וואטסאפ להגדיל את החשיפה של המותג. בנוסף, היא הדגימה בו במקום כמה קל להשיג לידים ואת מספרי הטלפון של כל אנשי השיווק בארץ באמצעות הגרלה.

טיפים לקידום בוואטסאפ

– להשתמש בפלטפורמות אחרות (כמו פייסבוק ואינסטגרם) ובאפשרויות המיקוד שלהן כדי להגיע לקהל היעד הרלוונטי לקמפיין ולהזמין אותו לצרף את המותג לקבוצות הוואטסאפ הפרטיות.

– להשתמש בפרנזטור שמייצג את המותג ומשווה לו דמות אנושית.

– להשתמש באמצעים ויזואליים: תמונות וסרטוני וידאו ובמיתוג מרומז.

– תמריצים כספיים כמו הנחות, קופונים, מתנות וכדומה תמיד עוזרים, אבל צריך לתת גם ערך מוסף כמו משחקים, תחרויות וחידות כדי לייצר מעורבות.

כנס Next Case 2015 - קידום בוואטסאפ

 

לסיכום, גם השנה כנס Next Case 2015 היה מוצלח, ונקווה להתראות שוב ב-Next Case 2016.