כבר עברה כמעט שנה מאז הרשת החברתית-עסקית לינקדאין נרכשה על ידי מיקרוסופט, ולינקדאין מתחילה לעשות צעדים ראשונים בכיוון של הגדלת כוחה בשוק השיווק הדיגיטלי.

הצעד הראשון לשנת 2017 היה שינוי העיצוב של הדפים העסקיים באופן שהזכיר לרבים את הממשק של מסנג'ר, אפליקציית המסרים המידיים שבבעלות פייסבוק.

צעד נוסף הוא הוספת טופסי הרשמה לקמפיינים מסוג תוכן ממומן (Sponsored content), בדומה למודעות הלידים של פייסבוק. הפיצ'ר החדש, Lead Gen Form, עלה באופן חלקי בשבוע שעבר והוא עדיין לא זמין לכל המשתמשים בכלי הפרסום של לינקדאין.

כמו בפייסבוק, מודעות הלידים של לינקדאין אמורות לקצר את תהליך ההרשמה של המשתמשים ולאפשר לעסקים לאסוף לידים במהירות וביעילות. כך, המפרסמים בלינקדאין יכולים לאסוף מידע מדויק ומפורט על המשתמשים שבחרו למלא את טופס ההרשמה: החל מפרטי קשר ועד תפקיד בחברה, ותק, חברה, תעשייה ועוד. המידע הזה יישאב אוטומטית מטפסים שהמשתמשים מילאו מראש והם יוכלו להירשם לניוזלטר, רשימת תפוצה וכדומה באמצעות קליק אחד. בנוסף, לינקדאין הוסיפו כלי מעקב ומדידה שבאמצעותם אפשר למדוד את המחיר של כל ליד ואת שיעור ההמרה, וכן ללמוד על הקהלים שבהם שיעור ההמרה גבוה.

איך ליצור מודעת לידים בלינקדאין?

את מודעות הלידים יכול ליצור כל מי שמוגדר מנהל חשבון או מנהל קמפיין בחשבון הפרסום בלינקדאין.

1. בשלב הראשון יש להיכנס לחשבון, להקליק על הכפתור Create Campaign בקצה הימני העליון של המסך, ובתפריט הנפתח לבחור באפשרות של Create Sponsored Content Campaign.

מודעות לידים בלינקדאין

2. לבנות את הקמפיין ולבחור את האפשרות  Collect leads using LinkedIn Lead Gen Forms.

לינקדאין: מודעות לידים

לינקדאין מדגישים שהאפשרות הזו אינה הפיכה, ואחרי שמגדירים שיעד הקמפיין יהיה איסוף לידים, לא יהיה אפשר לשנות אותו ולהחליט שהמטרה היא להפנות תנועה לאתר או להוסיף כפתור Follow למודעה.

3. לבחור תוכן קיים לקידום או להעלות חדש, ואחר כך להקליק על Create new form template.

4. בטופס יש למלא את כל השדות הנדרשים: שם הטופס, שפה, כותרת, תיאור וכן לכלול קישור למדיניות הפרטיות באתר.

הנחיות למילוי הטופס:

– הטופס חייב להיות באותה שפה של הקמפיין.

– מגבלות תווים: כותרת ההצעה – עד 60 תווים; תיאור ההצעה – עד 160 תווים.

– קישור לדף מדיניות הפרטיות באתר הוא שדה חובה. לינקדאין רואים עצמם מחויבים בראש ובראשונה למשתמשים, לכן הם רוצים להפנות את המשתמשים במודעות הלידים אל דף מדיניות הפרטיות וליידע אותם לגבי מה החברה מתכננת לעשות עם המידע האישי שלהם.

5. בשלב הבא על החברה לבחור את המידע שתרצה לקבל מהלידים הפוטנציאליים.

הנחיות:

– אפשר לבחור עד שבעה שדות. ככלל, לינקדאין ממליצים להסתפק בשלושה-ארבעה שדות לכל היותר.

– שם פרטי, שם משפחה ואימייל נבחרים באופן אוטומטי, לכן אפשר לא לכלול אותם בטופס.

– השדות הזמינים מתחלקים לחמש קבוצות:

מודעות לידים בלינקדאין

6. ליצור דף תודה מותאם אישית ולהזין את כתובת ה-URL שתרצו להפנות את המשתמשים אליה.

מודעות לידים בלינקדאין

7. לבחור כפתור קריאה לפעולה שיצורף למודעה, לבחור את טופס ההרשמה מתוך הטפסים שנשמרו בעבר.

8. להגדיר את קהל היעד לקמפיין, להגדיר את הצעת המחיר ואת התקציב ולהשיק את הקמפיין.

 

המשיכו לעקוב אחרינו כדי לקבל עדכונים על פרסום ברשתות חברתיות. צרו אתנו קשר למידע נוסף על פרסום בלינקדאין.