פייסבוק שלחו לשותפי הפרסום נתונים עדכניים על השימוש באינסטגרם בישראל בכלל ובהשוואה לעולם. הנתונים מבוססים הן על מחקרים שנערכו בידי חברה חיצונית והן על כלי התובנות של אינסטגרם, והם מספקים מידע חשוב לעסקים ומותגים המתלבטים אם לפרסם באינסטגרם.

מהמידע אפשר ללמוד, בין היתר, מה היחס של ישראלים משתמשי אינסטגרם למותגים הפעילים ומפרסמים ברשת החברתית ואיך הפרסום משפיע על המעורבות בתוכן, מה היחס בין גברים ונשים באינסטגרם בישראל לעומת שאר העולם ועוד כמה נתונים על דרכי השימוש בפלטפורמה.

בנוסף, פייסבוק עדכנו על הוספת פיצ'ר חדש המאפשר למדוד את הביצועים של המודעות לפי המיקום שלהן. מהחודש, מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם יוכלו לנהל קמפיינים לכניסות לאתר ולהמות באתר ולהשתמש בתג ספציפי לפי מיקום המודעה.

פרסום באינסטגרם ופייסבוק - placement optimization

 

נתונים על שימוש באינסטגרם בישראל – מאי 2016

הישראלים מבקרים באינסטגרם כדי לקבל השראה, ליצור קשר עם משתמשים החולקים תחומי עניין ולחוות את העולם באמצעות תמונות וסרטוני וידאו.

5 הסיבות הנפוצות לשימוש באינסטגרם בישראל:

1. לעקוב אחרי אנשים מפורסמים

2. לשמור על קשר עם חברים

3. לשתף בתחומי עניין אישיים

4. זירה ליצירתיות

5. להעלות פוסטים על דברים שעושים.

 

איך ואיפה משתמשים הישראלים באינסטגרם?

1. בבית, בזמן מנוחה

2. במיטה, לפני השינה

3. כשמחכים בתור

4. בטיולים

5. בעבודה

 

מה חושבים הישראלים על מותגים באינסטגרם?

שליש מהנשאלים ענו שהם רואים את המותגים באינסטגרם אמצעי מעולה לעקוב אחר מוצרים ושירותים חדשים.

שליש תופסים את המותגים המפרסמים באינסטגרם כחדשניים יותר; 29% תופסים אותם כמשפיעים יותר ו-28% כרלוונטיים יותר.

29% ייצרו קשר עם מותגים אם אלו רלוונטיים עבורם.

33% אמרו שיש סיכוי גבוה שיעקבו אחרי מותג אם ייחשפו למודעות פרסום באינסטגרם.

אינסטגרם בישראל - מותגים

 

 

אינסטגרם בישראל בהשוואה לשאר העולם

אינסטגרם בישראל 2016