מה?
גוגל אנליטיקס מספק כמויות עצומות של מידע על התנועה באתר, אבל רק חלק קטן ממנו רלוונטי לקידום אורגני או ממומן. הפאנל יתמקד בדוחות האנליטיקס הרלוונטיים לאנשי שיווק באינטרנט ועל הדרכים לכוונן אותם כדי שיציגו את המידע הרלוונטי ביותר לשיפור החזר ההשקעה על הקמפיינים.
מי?
מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick
דוברים: יהושע קורן מ-Analytics Ninja LLC ויואל ינובסקי מ-RankRanger
מה כדאי לקחת אתכם?
– שיעור ההמרה בקידום ממומן גבוה ב-100% בהשוואה לקידום אורגני, וחיפושים בדסקטופ או בטאבלט מביאים יותר המרות מחיפושים בסמארטפון.
– להשתמש ב-custom reports (דו"חות מותאמים אישית) ולא בדו"חות ברירת המחדל של גוגל אנליטיקס.
– כדאי להוסיף לדוחות מיקרו-המרות בלשונית נפרדת (לדוגמה: ביקור במספר דפים, שיחת טלפון, צ'אט עם נציג מכירות וכדומה).
– להתמקד במדדים שגוגל מכנה ה-ABC – acquisition, behavior ו-conversions.
– לא להתעלם ממקורות תנועה ממומנת שאינם גוגל כמו פייסבוק, טוויטר וכדומה.
– להשתמש ב-Attribution Modeling, Profit Metrics ובכמה שיותר Segments.
– מעקב אחר ביקורים לא מספק מידע מדויק לגבי פעילות בכמה מכשירים, לכן מומלץ לעקוב אחרי משתמשים.
– כדאי להעלות את הצעת המחיר לביטויים הקשורים למוצרים או לקטגוריות של מוצרים.
– מומלץ להיעזר בכלי של גוגל: The Customer Journey to Online Purchase