גוגל הודיעו על השקת מוצר פרסום חדש שיאפשר למפרסמים למקד את הקמפיינים לרשימת כתובות אימייל, בדומה ל-Custom Audience בפרסום בפייסבוק. באמצעות הכלי החדש, Customer Match, המפרסמים בגוגל יוכלו לראשונה ליצור מודעות המותאמות ספציפית לקהלים מותאמים אישית על סמך מידע שנאסף בידי המפרסמים עצמם. כלי המיקוד ייפתח לכל המפרסמים בגוגל בעוד כמה שבועות והוא יהיה זמין למפרסמים ברשת החיפוש של גוגל, ביוטיוב TrueView ובג'ימייל.
תמונה: wordstream.com
לדוגמה, סוכנות נסיעות יכולה ליצור רשימת קהלים המבוססת על חברי מועדון ולפרסם ישירות אליהם כשהם מתכננים את הנסיעה הבאה. למשל, אם מישהו מחברי המועדון מחפש בגוגל "טיסות לניו יורק", אפשר להראות להם מודעות רלוונטיות ומותאמות אישית בכל מכשיר שהם מחפשים, ולהגיע אליהם בדיוק כשהם מתכננים לטוס לניו יורק.
באמצעות Customer Match יהיה אפשר ליצור רשימת קהלים דומה, Similar Audiences, שתאפשר למפרסמים להגיע ללקוחות חדשים בעלי תחומי עניין ומאפיינים הדומים למשתמשים המופיעים ברשימת הקהלים המותאמים אישית.
עד עכשיו המפרסמים בגוגל יכלו להתאים מודעות ללקוחות ולמבקרים באתר באמצעות רשימות רימרקטינג שנאספו בגוגל אנליטיקס בעזרת cookies, שהמשתמשים יכולים למחוק או לחסום והם אינם מותאמים למובייל. לעומת זאת, כתובות אימייל והרשמות של משתמשים הן יציבות בכל המכשירים.
היכולת להגדיר את הצעות המחיר וליצור את תוכן המודעה לפי מידע של המפרסם על הלקוחות, ולשלב בין המידע שנאסף על הלקוחות אופליין ואונליין היא חזקה הרבה יותר בהשוואה למיקוד לפי התנהגות המשתמש באתר, והיא מאפשרת לגוגל ליישר קו עם פייסבוק, המתחרה העיקרית בתחום הפרסום באינטרנט.