הבלוג שלנו

גוגל הודיעו על שינויים בסבב המודעות בגוגל אדוורדס

'Gilad Sasson'
30 באוגוסט 2017
זמן קריאה: 2 דקות

גוגל הודיעו אתמול (29 באוגוסט 2017) על שינויים בהגדרות סבב המודעות בגוגל אדוורדס.
החל מה-25 בספטמבר המפרסמים בגוגל יוכלו להתלבט רק בין שתי אפשרויות: אופטימיזציה, המבוססת על טכנולוגיית הלמידה החישובית של גוגל, הנותנת עדיפות גבוהה יותר למודעות הצפיות להשיג ביצועים טובים
וסבב ללא הגבלת זמן, שבו המודעות יוצגו באופן שווה. קמפיינים פעילים שהותאמו לאופטימיזציה לקליקים, המרות
ו"סבב שווה", יועברו להגדרה אופטימיזציה, ובקמפיינים שהוגדרו "סבב ללא הגבלת זמן" לא יחול שינוי.

גוגל סבב מודעות - 2017

מה עוד הולך להשתנות בסבב המודעות בגוגל אדוורדס?

  1. 1. יהיה אפשר להגדיר סבב מודעות ברמת קבוצת המודעות ולא רק ברמת הקמפיין. מצד אחד, השינוי הזה ישפר את השליטה הנקודתית בקמפיינים, אבל מצד שני עלול ליצור אי-הבנות בניהול הקמפיינים.
  2. 2. ההגדרה "סבב ללא הגבלת זמן" תציע רוטציה שוויונית סטנדרטית, והיא כנראה תיחשב מיושנת עם הזמן.

3.הגדרת האופטימיזציה החדשה תשפר את המודעות לקליקים עבור כל הצעת מחיר בנפרד באמצעות סימנים כמו מילות מפתח, ביטויי חיפוש, מכשיר, מיקום ועוד.

4. עבור אופטימיזציה להמרות אפשר להשתמש באפשרות של Smart Bidding, אסטרטגיית הצעת מחיר אוטומטית. ברגע שמשתמשים ב-Smart Bidding, המודעות מוגדרות כאופטימיזציה באופן אוטומטי.

5.גוגל ממליצים שיהיו לפחות שלוש מודעות בכל קבוצת מודעות. ככל שלמערכת יש יותר מודעות שאפשר לבחור מהן, כך ביצועי המודעות יהיו גבוהים יותר.

גוגל אדוורדס סבב מודעות - ישן

זה לא השינוי הראשון שעבר על סבב המודעות בגוגל אדוורדס. באפריל 2012 גוגל הודיעו שאפשרות הסבב השווה תוגבל ל-30 יום בלבד ואז יוחזר הקמפיין להגדרה "אופטימיזציה לקליקים". באוקטובר של אותה שנה   גוגל השיבו את האפשרות לסבב מודעות ללא מגבלת זמן, ומאז מפרסמים יכלו לבחור בין שלוש אפשרויות: סבב מודעות ללא מגבלת זמן, סבב שווה לפרק זמן של 90 יום לפחות, ואופטימיזציה לקליקים או להמרות לפי טכנולוגיית הלמידה החישובית של גוגל.

גוגל מעולם לא הסתירו את ההעדפה שלהם להגדרות אופטימיזציה למודעות. עם שינויי העיצוב של דף תוצאות החיפוש, הסרת המודעות בצד והוספת מודעות הטקסט הנרחבות, גוגל עודדו מפרסמים בעקביות לבחון לפחות שלוש מודעות בכל קבוצת מודעות, להשתמש בהגדרות האופטימיזציה למודעות ולאפשר לגוגל לקבוע איזו מודעה תופיע. השינוי הזה משתלב בתמונה הרחבה יותר של ההשפעה ההולכת וגדלה של טכנולוגיית למידה ממוחשבת על מערכות הפרסום של גוגל.

המשיכו לעקוב אחרינו לעדכונים נוספים על הפרסום בגוגל. מעוניינים בשירותי קידום ממומן או אורגני בגוגל? צרו איתנו קשר.