כמדי חודש, גם החודש עדכנו פייסבוק את שותפי הפרסום שלהם בחידושים האחרונים במערכת הפרסום ברשת החברתית, והחודש גם הוסיפו מידע סטטיסטי על השימוש בפייסבוק בישראל ברבעון השני של 2016.
אז איך השתמשו הישראלים בפייסבוק ברבעון השני של 2016?
– לפי הנתונים של פייסבוק הגיע מספר המשתמשים החודשיים בפייסבוק ישראל ל-4.9 מיליון, מהם 76% משתמשים בפייסבוק מדי יום.
– 4.5 מיליון מהמשתמשים מגיעים לפייסבוק ממכשירים ניידים, והם מהווים 92% מכלל המשתמשים החודשיים.
– 44% ממשתמשי פייסבוק בישראל ציינו את הרשת החברתית כפלטפורמה המועדפת לגילוי תוכן ושירותים חדשים.
– בראש הקטגוריות לגילוי תוכן בפייסבוק נמצא תחום התיירות, ואחריו טכנולוגיה, קוסמטיקה ואופנת יוקרה.
– לידיעת המעסיקים: יותר ממחצית ממשתמשי פייסבוק משתמשים בו בזמן העבודה. עם זאת, הבית הוא המיקום המועדף לשימוש גם בפייסבוק וגם באינסטגרם. השימוש באינסטגרם עולה בזמן חופשות ונסיעות.
– נסיבות השימוש ברשתות החברתיות מגוון יותר בקרב בני דור המילניום, והם נוטים להשתמש בפייסבוק גם בזמן הלימודים, במהלך קניות, תוך כדי נסיעה ובמקביל לצפייה בטלוויזיה (לאו דווקא בזמן הפסקת הפרסומות).
מה חדש בפרסום בפייסבוק בספטמבר 2016?
- Offline Conversion API למעקב אחר המרות הנעשות מחוץ לרשת (בחנות, בטלפון וכדומה)
- אפשרות מיקוד בין-לאומי של מודעות פייסבוק
- עדכונים ושיפורים למודעות מסוג Slideshow
- חידושים במוצר הפרסום הצעות (Offers)
מעקב אחר המרות אופליין מפרסום בפייסבוק
Offline Conversion API נפתח באחרונה לשימוש לקוחות בעלי חשבון Business Manager והוא מאפשר להם לעקוב אחר קניות או פעולות אחרות שנעשו מחוץ לרשת בעקבות חשיפה למודעות פרסום בפייסבוק. הכלי מאפשר לעקוב אחר המרות שהתרחשו אופליין, כמו קניות בחנות הפיזית, הזמנות דרך הטלפון וכדומה, ולקשר ביניהן לבין הקמפיינים בפייסבוק.
מיקוד גלובלי של מודעות בפייסבוק
לבקשת הקהל פתחו פייסבוק את האפשרות למקד את הקמפיינים בכל העולם, באזור או ביבשת מסוימת או באזור סחר חופשי כלשהו. אפשרות המיקוד פתוחה עבור קמפיינים שיעדיהם הם המרות באתר, התקנות יישום או מעורבות ביישום, והיא מיועדת למפרסמים שקהל היעד שלהם אינו תלוי מיקום גאוגרפי או שפה.
עדכונים למודעות Slideshow בפייסבוק
מודעות מסוג Slideshow הן דרך קלה וחסכונית ליצור מודעות וידאו באמצעות אוסף תמונות או סרטון וידאו קיים. פייסבוק הוסיפו כמה כלים חדשים לשיפור המודעות מסוג זה, ומעכשיו אפשר גם להוסיף קטעי אודיו (מתוך מבחר קיים או להעלות קטע אודיו חדש), להוסיף כיתוב ולהגדיר את הצבע, את סוג הרקע ואת מיקום הטקסט, להוסיף תמונות מתוך מאגר דימויים המיועד למפרסמים מודעות Slideshow. בנוסף, פייסבוק הוסיפו אפשרות ליצור מודעת Slideshow ישירות מהטלפון הנייד.
השקה מחודשת למוצר הפרסום הצעות (Offers)
Offers הוא מוצר פרסום ותיק המאפשר למפרסמים להציע הנחות או מבצעים ייחודיים ולאפשר למשתמשים לממש את המבצע באתר האינטרנט או בחנות הפיזית. פייסבוק השיקו את המוצר מחדש והוסיפו כמה אפשרויות חדשות: מעכשיו, המשתמשים יוכלו לשמור את ההצעה בתוך הפרופיל וגם לקבל תזכורת למימוש ההצעה לפני שיפוג תוקפה. מפרסמים יוכלו להוסיף קישור לאתר ישירות מהמודעה וכן לשפר את הקמפיין כדי שיתאים ליעד של מכירות ולא רק של מימוש ההצעות. בהמשך, מפרסמים יוכלו להוסיף גם קוד קופון למודעות.
המשיכו לעקוב אחרינו ולהתעדכן בחידושים האחרונים בפרסום בפייסבוק.
מעוניינים לנהל קמפיינים בפייסבוק? צרו אתנו קשר.