מה?
הפאנל יעסוק בטכניקות מתקדמות לקידום אתרים אורגני: לא מחקר מילים, תגיות טייטל ופיתוח תוכן אלא טיפול בהפניות, במשאבי AJAX ו-JavaScript, בתקציב הסריקה של גוגל, בתוכן כפול או דל ועוד בעיות SEO יום-יומיות.
מי?
מנחה: מאייר רייך מ-RankAbove
משתתפים: גיל רייך מ-Managing Greatness, קלמן לייבוביץ' מ-RankAbove ואיתן הלמן מ-Wix
מה כדאי לקחת אתכם?
– להתאים את האתר לסורק של גוגל (crawler) ולוודא שהוא נסרק לעתים קרובות ככל האפשר, שזה אומר מעקב אחרי קצב הסריקה של גוגלבוט ושגיאות סריקה, ניהול פרמטרים של URL, מעקב אחר הקישורים הפנימים בוובמסטר טולס, צמצום הקישורים המזיקים והסרה או הרחבה של תוכן דל באתר.
– למנוע "תחרות פנימית" בין דפי נחיתה שונים שמכוונים לאותו ביטוי. אם אפשר – לאחד בין הדפים ולהוסיף הפניה 301 לדף הנחיתה העיקרי.
– להוספת תוכן באמצעות לשוניות יש יתרונות – אפשר להוסיף סוגי תוכן שונים (ביקורות, תיאורי מוצר וכדומה) אבל גם חסרונות – ייתכן שגוגל מתעלם מהתוכן שמופיע בהן.