מה?
מפגש בהנחיית מייקל פינק מגוגל, ובו הוא יצלול לעומק של Search Console, לשעבר כלי ניהול האתרים של גוגל (Webmaster Tools), מהפיצ'רים הישנים ועד הפיצ'רים החדשים שגוגל הוסיפה לכלי בזמן האחרון.
מי?
מנחה: בארי שוורץ מ-RustyBrick
דובר: מייקל פינק מגוגל
מה כדאי לקחת אתכם?
- דו"ח חדש יוצג ב-Search Console בימים הקרובים והוא יצביע על דפים באתר המובייל הכוללים פרסומות מסוג interstitial, כלומר מעין פופ-אפ המסתיר את תוכן הדף, ופוגעים בחוויית המשתמש.
- גוגל עובדים על פיצ'ר חדש ב-Search Console, Brand Account, ובו מנהלי האתרים יוכלו לרכז את כל חשבונות האתר לפי קבוצות, כולל אתרים אזוריים או בין-לאומיים, אתרי מדיה חברתית וכדומה.
- לבעלי אפליקציות יש יתרון על בעלי אתר ידידותי למובייל – הם יכולים לתפוס שני מקומות בתוצאות החיפוש של גוגל במובייל.
- גוגל עובדים על App indexing API שיאפשר לבעלי אפליקציות שאין להן מקבילת ווב לאנדקס תוכן פנימי כדי שיופיע בתוצאות החיפוש של גוגל במובייל.