מה?

פאנל מומחים בנושא סימון סמנטי (semantic makrup) ומיקרו-נתונים (microdata) שילמד על שיטות הטמעה ל-schema ו-rich snippets ואיך לשפר את נראות האתר בתוצאות החיפוש באמצעותם.

rich snippets פאנל - להתחיל לדרג

מי?

מנחה: מרים שוואב מ-illumena

משתתפים: אלכס מוס מ-3Door Digital, ברק הלמן מ-MarketerEdge.com וקלמן לייבוביץ' מ-RankAbove.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

schema.org/docs/schemas.html – המבנה ההיררכי הנכון לפי schema.org

Schema Creator by Raven Tools – וורדפרס פלאגין

Schema Push Button – פלאגין לוורדפרס לאפליאייטס של אמזון

גוגל Data highlighter – כלי של גוגל וובמסטר טולס. כרגע רק באנגלית, רק לאירועים ורק לאתרים שכבר אונדקסו.

מה כדאי לקחת אתכם?

כדאי להשתמש בסימוני scehma.org, המוסכמים על גוגל, בינג ויאהו, ולעזור למנועי החיפוש הגדולים להבין את תוכן האתר ואת מהותו (האם הוא חנות מקוונת, ואם כן אילו מוצרים הוא מוכר?)

 Google authorship – לא בדיוק rich snippets אבל עוד דרך לבלוט בתוצאות החיפוש ולהגדיל את ה-CTR.

video thumbnails – כנ"ל

בגדול, מומלץ לסמן כמה שיותר נתונים כי נראה שנושא החיפוש הסמנטי יעשה יותר חשוב בעתיד הקרוב.