מאת: Michal Sharoni

מה?
סשן אינטראקטיבי בהשתתפות מתנדבים מהקהל שהציגו את אתריהם ולמדו איך לשפר את מסעות הפרסום במנועי חיפוש.

מי?
מנחה: תומס בינדל מ-Refined Labs
משתתפים: אדם טל מ-AdamTal.com, ניר סבר מ-Real Influence ודן פרח מ-PPC Proz.

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

פאנל ובו אנשים מהקהל מעלים אתרים שלהם לדיון ובוחנים בעזרת צוות מומחים את הקמפיינים שלהם וכיצד לטייב אותם.

מה כדאי לקחת אתכם?  

לסיכום, לפני יצירת קמפיין יש להגדיר מהי המטרה ולייצר את המודעה ודף הנחיתה סביב המטרה. לא לחשוש מיצירת דפי נחיתה רבים כל עוד הם מופנים לקהלים שונים או מציעים שרותים שונים. עדיך שיהיו יותר דפי נחיתה כל עוד הם רלוונטיים מאשר דף נחיתה אחד כללי שלא מביא להמרה.