פרסום בגוגל נחשב לאחד הכלים היעילים ביותר לפרסום דיגיטלי. הפרסום ב-Google Ads, פלטפורמת הפרסום של ענקית החיפוש, מאפשר לעסקים ולארגונים להגיע לקהל רחב ומגוון בצורה ממוקדת ומדויקת, ובכך להגדיל את הסיכוי להמרות ולמכירות.
פלטפורמת החיפוש של גוגל מאפשרת למפרסמים לבחור את קהל היעד שלהם לפי מגוון קריטריונים, כגון מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגות גולשים ומונחי חיפוש. הפלטפורמה פועלת לפי תשלום על כל קליק (PPC – Pay Per Click), כך שמפרסמים משלמים רק בעבור מודעות שהגולשים הקליקו עליהן ובעצם מקבלים תנועה מגולשים שכבר מעורבים ומעוניינים בהצעה השיווקית.
המערכת מבוססת על מכרזים בהם מפרסמים מתחרים על שטחי פרסום וחשיפות ללקוחות פוטנציאליים. כשמיקום המודעה נקבע לפי ה- Ad Rank של המודעה. זהו חישוב שמבצעת המערכת ע"ב שילוב פרמטרים כמו הצעת המחיר, מטרת הקמפיין, איכות המודעה, שיעור קליקים, חווית דף הנחיתה ועוד.
ישנם מספר סוגים של מודעות פרסום בגוגל:
- פרסום במנוע החיפוש (Search Ads) – מודעות טקסט המופיעות בתוצאות החיפוש הממומנות של גוגל במענה לשאילתות חיפוש רלוונטיות.
- פרסום ברשת המדיה (Display Ads) – מודעות גרפיות המופיעות באתרים השותפים של גוגל, בהם בלוגים, אתרי חדשות, ואתרים אחרים. המודעות יכולות להיות תמונות, סרטונים או פורמטים אינטראקטיביים אחרים.
- פרסום ביוטיוב – מודעות וידאו המופיעות ביוטיוב לפני, אחרי או באמצע הסרטונים, או כמודעות חיפוש ביוטיוב.
- פרסום אפליקציות – מודעות טקסטואליות בחנויות האפליקציות ובאנרים באתרים ובאפליקציות של שותפי הפרסום.
- מודעות שופינג – מודעות המציגות בתוצאות החיפוש של גוגל מוצרים ספציפיים, והן כוללות תמונות, מחירים ומידע על המוצר.
- קמפיינים חכמים – שילוב פורמטים שונים של מודעות, במיקומים שונים בשטחי הפרסום של גוגל תוך אופטימיזציה מבוססת בינה מלאכותית של גוגל.
מה אנחנו מציעים?
-
הקמה וניהול קמפיינים במנוע החיפוש גוגל ע"ב מונחי חיפוש רלוונטיים
- הקמה וניהול קמפיינים מבוססי יעדים באתרי גוגל, יוטיוב, ג'ימייל ושותפי פרסום.
- ביצוע מחקרי מילים, המלצות קריאטיב וקופירייטינג ייעודי בהתאם לסוג הקמפיין (מודעות חיפוש, קופי לבאנרים וסרטונים)
- אופטימיזציה שוטפת לשיפור ציון איכות, חוזק המודעות והגדלת ROI.
- הטמעת תג מעקב למדידת המרות כולל קישור חשבון גוגל אדס לחשבון אנליטיקס.
-
איסוף דאטה לשימוש עתידי, טירגוט לקהלים ספציפיים ורימרקטינג.
למה אנחנו?
- ותק וניסיון בקידום ממומן (ואורגני) בגוגל.
- היכרות מעמיקה עם כלי הפרסום, הניתוח והמעקב של גוגל.
- שותפים מוסמכים מטעם גוגל (Google Advertising Partners).
- תפיסת הלקוח כשותף ועבודה בשקיפות מלאה.