לביקורות יש תפקיד חשוב בקידום המכירות באמזון. מאז אמזון אסרו על חנויות לשחד את הקונים בתמורה לכתיבת ביקורות, ומאז שהלקוחות הפוטנציאליים למדו לזהות ביקורות אמינות, נהיה קשה יותר להשיג ביקורות חיוביות. עדיין יש כל מיני דרכים לקבל ביקורות מהקונים. בכתבה הזאת נדבר על דרך ייחודית לשפר את ממוצע הביקורות של המוצר באמזון – באמצעות עיצוב האריזה.

 

ביקורות אריזה באמזון

איך עיצוב האריזה משפיע על המכירות באמזון?

בסקר שנערך ב-2016 על ידי יצרנית האריזות האמריקנית WestRock נשאלו 15,000 צרכנים מ-10 מדינות שונות על התפקיד שממלאת האריזה בחוויית הקנייה באמזון. התוצאות העלו כמה נתונים מעניינים, למשל:

 

אז אם פעם חשבו שאמזון יהרגו את האריזות המעוצבות, הגיע לעולם טרנד ה-Unboxing, שבו יוטיוברים ומשפיענים פתחו את האריזה מול המצלמות והחזירו את עיצוב האריזה למרכז הבמה. בנוסף, אמזון הוסיפו לאחרונה אפשרות לדרג את האריזה של המוצר.

 

כמה כללים בעיצוב האריזה

בין שאתם מעצבים בעצמכם או פונים לסטודיו לעיצוב אריזות, ישנם כמה כללים שחשוב לקחת בחשבון:

 

 

לסיכום, עיצוב אריזה יכול לעזור גם בהשגת ביקורות חיוביות וגם בשיפור המכירות ובשימור הלקוחות. בנוסף, עיצוב אריזות יכול לעזור גם במיתוג המוצר והחברה ובהדגשת ערכים כמו נגישות וידידותיות לסביבה.