כולם כבר יודעים – גוגל, פייסבוק ורשתות חברתיות בכלל הן פלטפורמות מצוינות לפרסום העסק שלכם.
אם אתם מקדמים את העסק שלכם באחת או יותר מפלטפורמות הפרסום המוכרות, כאן תוכלו ללמוד איך להוציא את החשבוניות והקבלות הנדרשות בכל סוף חודש.
לצערנו, הפקת החשבוניות הוא לא אחד מהשירותים שפלטפורמות פרסום אלה מספקות לנו – את החלק הזה הן כבר ישאירו לנו להתמודד איתו עצמאית…
אז ללא דחייה נוספת: הנה המדריך המלא להוצאת חשבוניות וקבלות מפלטפורמות הפרסום המרכזיות: לינקדאין, פייסבוק וגוגל.
איך להוציא חשבוניות חודשיות מפייסבוק?
1. היכנסו לביזנס מנג'ר של פייסבוק בכתובת https://business.facebook.com
2. בחרו את חשבון המודעות הרלוונטי עבורכם.
3. בתוך הביזנס מנג'ר, מצאו את החשבון המבוקש ברשימה או דרך שורת החיפוש.
4. בתוך מנהל המודעות (Ads Manager), לחצו על האייקון הריבועי בשמאל. פתחו את האופציות, ובחרו את אופציית "חיובים" (Billing).
5. הגדירו את טווח התאריכים הרצוי מבחינתכם, ולחצו על "הורידו את כל החשבוניות" (או (Download All Invoices . לאחר מכן, בחרו באופציה "סיכום חיובים כ-PDF" או Billing Summary As PDF עבור סיכום החיובים ו-"חשבוניות בודדות" או Individual Invoices.
איך להוציא חשבוניות חודשיות מגוגל?
1. היכנסו לגוגל אדס בכתובת https://ads.google.com/intl/en_IL/home/
הכניסו את פרטי החשבון שלכם והיכנסו למערכת.
2. לחצו על סימן המברג ופתחו את התפריט. תחת טור "חיוב", בחרו ב-"סיכום".
3. בתוך החלון החדש שנפתח, גשו לחלונית "חיובים" ותחתיה תוכלו לראות את כל החשבוניות המוכנות להורדה. בחרו את טווח התאריכים הרצוי ולחצו על "הורדה" לקבלת החשבונית.
שימו לב, החשבוניות של גוגל מוכנות להורדה החל מה-7 בכל חודש.
איך להוציא חשבוניות חודשיות מלינקדאין?
1. היכנסו לאתר לינקדאין בכתובת.linkedin.com
2. לחצו על Advertise בפינה הימנית למעלה, ותיכנסו למנהל הקמפיינים.
3. בתוך מנהל הקמפיינים, בחרו את חשבון המודעות שלכם תחת Accounts. לאחר מכן, לחצו על שם חשבון המודעות שלכם למעלה בצד ימין. תחת התפריט שנפתח, בחרו באופציית Billing Center.
4. לחצו על Export Receipts. שימו לב לקבוע את טווח התאריכים הרצוי ליד.
5. לחצו על PDF בבחירת הפורמט, ובחרו את סוג המסמך המבוקש:
Reciepts עבור קבלות ו- Summary עבור החשבונית המסכמת.
אנו מקווים שהמדריך הזה יחסוך לכם זמן בפעם הבאה שתרצו להוציא חשבוניות מפייסבוק או מפלטפורמות פרסום אחרת, ומזמינים אתכם לקרוא תכנים נוספים ולהתייעץ איתנו בנוגע לצורכי הקידום של העסק שלכם.