הבלוג שלנו

קידום אתרים בעקבות תוצאות החיפוש החדשות של גוגל

'Gilad Sasson'
19 במרץ 2014
זמן קריאה: דקה אחת

 

העיצוב החדש של תוצאות החיפוש של גוגל הוא לא רק שיפוץ קוסמטי ומתברר שהוא גם עלול להשפיע ישירות על עבודת קידום האתרים.

בשבוע שעבר הודיעה גוגל על עיצוב מחודש של תוצאות החיפוש, שבמסגרתו הוסר הקו התחתון לסימון קישורים, הוסר הרקע המבחין בין תוצאות ממומנות לתוצאות אורגניות והוחלף בסימון "מודעה". גוגל גם הגדילו את הפונט של כותרות התוצאות החיפוש וכך קיצרו את אורך הכותרות המוצגות.

קרדיט: Mexp2/Wikicommons

כלומר, כותרות חיצוניות של דפי אתר שהותאמו למגבלת 70 התווים, אורך הכותרת המקסימלי לצורכי קידום אתרים במנועי חיפוש, נקטעות בתוצאות החיפוש החדשות של גוגל, וכך מפחיתות את שיעור ההקלקה (CTR). מעכשיו, מקדמי אתרים נדרשים להסתפק בכותרות של עד כ-60 תווים. וכן לערוך מחדש כותרות של דפים קיימים כדי לוודא שהן לא נקטעות בתוצאות החיפוש, וששיעור ההקלקה אינו נפגע בעקבות זאת.