הבלוג שלנו

מה זה Facebook Offers ואיך לפרסם אותן בפייסבוק

'Gilad Sasson'
19 בפברואר 2013
זמן קריאה: 2 דקות

Facebook Offers הוא אחת מאפשרויות לקידום בפייסבוק. Facebook Offers מאפשר לבעלי דפים ברשת החברתית להציע לקהל העוקבים שלהם הנחות ומבצעים בחנות המקוונת או הפיזית (או בשתיהן), ומשתמשי פייסבוק יכולים לממש את אותן הצעות ולשתף אותן עם חבריהם.

המפרסמים משלמים מחיר של 5$ מינימום לכל יחידת פרסום שכזאת, והמחיר עולה ככל שמספר העוקבים גדול יותר. לעומת זאת, למשתמשים הפוטנציאליים הצעות פייסבוק הן תמיד בחינם.

איך ליצור הצעה בפייסבוק

בטיימליין שבדף הפייסבוק יש ללחוץ על Offer, Event+ ואחר-כך על Offer.

לבחור את סוג ההצעה: בחנות בלבד, בחנות ואונליין או בשתיהן.

אם ההצעה מיועדת לקניות אונליין, יש להוסיף את כתובת ה-URL שבו תמומש ההטבה ואת קוד ההנחה (אם יש כזה).

אחר-כך יש ליצור את ההצעה: לכתוב כותרת שתזמין את הצרכנים הפוטנציאליים לממש את ההצעה ולהוסיף תמונה מתאימה.

אפשר להגביל את מספר ההצעות שהמשתמשים יוכלו לדרוש, להוסיף תאריך תפוגה ותנאי שימוש.

לאחר אישור נוסח המודעה והמראה שלה, תוכלו להגדיר את התקציב. ככל שהתקציב גבוה יותר, ההצעה תגיע למספר רב יותר של משתמשי פייסבוק.

טיפים לפרסום הצעות פייסבוק

מומלץ לפרסם הצעות ייחודיות ונחשקות, כאלה שאפשר לצפות שמשתמשים ישתפו אותן עם חבריהם בלי שהן ייראו כמו פרסום בוטה. ככל שההצעה נדרשת יותר, יותר משתמשים יראו אותה בניוזפיד שלהם.

ההצעות עצמן צריכות להיות קצרות ולכלול קריאה ברורה לפעולה: קנה עכשיו וקבל בחינם, הכנס את קוד ההנחה וקבל 25% הנחה וכדומה. אם זו הצעה ייחודית למשתמשי פייסבוק חשוב לציין זאת בהתחלה.

התמונה צריכה להיות פשוטה וצבעונית ולבלוט על הרקע של דף הפייסבוק. בגלל מגבלות הגודל של התמונה – 90X90 פיקסלים – כדאי אולי מראש לעצב דימוי בגודל הזה ולא להסתבך עם כיווץ ועריכה של אימג' קיים.

תמונה: insidefacebook.com

כדאי להמשיך ולשתף בהצעה הנוכחית ולא למהר לפרסם הצעה חדשה. את ההצעה יש לקדם בפייסבוק ומחוצה לו, ברשתות חברתיות אחרות, ולהזכיר לעוקבים על קיומה מדי פעם בהתאם לתאריך התוקף של ההצעה. כדאי להימנע מלפרסם הצעה חדשה במקביל כדי שלא תיווצר תחרות בין שתי ההצעות והצלחתן תיפגע. כדאי גם להצמיד את ההצעה לראש דף הפייסבוק ולהבטיח שכל מי שמבקר בדף, עוקבים ולא עוקבים, יראו את ההצעה.