X (לשעבר טוויטר) היא אחת הרשתות החברתיות הגדולות והשנויות במחלוקת בעולם. נכון ל-2024, יש בה כ-335 מיליון משתמשים פעילים, וכ-37% מסך משתמשי האינטרנט בישראל פעילים בה. לפי הערכות, למפרסמים בטוויטר/X יש פוטנציאל להגיע לכ-23% מכלל משתמשי האינטרנט בארץ.

סוגי יעדים בפרסום ב-X/טוויטר

מודעות (Awareness) – קמפיין המודד את החשיפה, כלומר, את סך זוגות העיניים שצפו במודעה.

שיקול דעת (Consideration) – קמפיינים שמטרתם לעורר עניין וליצור מעורבות בקרב קהל יעד המחפש מידע על נושאים או מוצרים מסוימים. הקטגוריה מורכבת ממספר תת-קטגוריות בהן צפיות בווידאו, צפיות בפרה-רול (הפרסומת המוקרנת לפני סרטון וידאו), התקנת אפליקציה, תנועה לאתר ומעורבות. המודעות מוצגות לקהל יעד ממוקד שיש סיכוי גבוה שיצפה בהן או יגיב אליהן.

המרות (Conversions) – קמפיינים המיועדים להגדיל את כמות ההמרות, בהן מכירות, לידים, תנועה לאתר או התקנות של אפליקציה.

 

סוגי מודעות פרסום ב-X (טוויטר)

מודעות וידאו אנכיות (Vertical Video Ads)

למי מתאים?

מותגים היוצרים תוכן ויזואלי מרשים ורוצים למשוך תשומת לב במהירות.

פרסום בטוויטר - X - vertical video ad

מקור: business.x.com

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות וידאו (Video Ads)

למי מתאים?

מותגים הרוצים להציג מוצרים או להעביר מסר בצורה ויזואלית.

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות תמונה (Image Ads)

למי מתאים?

עסקים המעוניינים לקדם מוצרים או לפרסם מבצעים בצורה ויזואלית ישירה וברורה.

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות קרוסלה (Carousel Ads)

למי מתאים?

עסקים ומותגים המפרסמים מספר מוצרים או שירותים ורוצים להציג אותם בו-זמנית.

יתרונות:

חסרונות:

פרסום בטוויטר (X) - מודעת קרוסלה

מקור: business.x.com

מודעות טקסט (Text Ads)

מתאים ל:

עסקים, מותגים או ארגונים המעוניינים להעביר מסר ענייני וישיר.

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות פרה-רול בסרטוני וידאו (Amplify Pre-Roll Ads)

למי מתאים?

מותגים המעוניינים להגיע לקהל רחב באמצעות פרסום סרטונים לפני כתבות וידאו.

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות טרנדים (Trend Takeover Ads)

למי מתאים?

מותגים הרוצים לקשור את עצמם לטרנד עכשווי ולהופיע בראש רשימת הנושאים הפופולריים.

פרסום בטוויטר (X) - טרנד ממומן

יתרונות:

חסרונות:

 

בנוסף למודעות האלה, X מציעה מגוון פיצ'רים סטנדרטיים וממותגים שאפשר ליישם בקטגוריות המודעות האחרות. הפיצ'רים האלה כוללים:

 

כרטיסי אתר (Website Cards)

למי מתאים?

עסקים שמטרתם להוביל תנועה לאתר האינטרנט שלהם.

יתרונות:

חסרונות:

 

מודעות האשטאג ממותגות (Branded Hashtag Ads)

למי מתאים?  

מותגים המעוניינים ליצור האשטאג ייחודי ולקדם אותו לקהל רחב.

יתרונות:

חסרונות:

 

התראות ממותגות (Branded Notifications)

למי מתאים?

מותגים הרוצים לשלוח התראות ישירות למשתמשים וליצור קשר אישי.

יתרונות:

חסרונות:

 

לסיכום, טוויטר (כיום X) מציעה מגוון רחב של אפשרויות קידום, והיא מתאימה בעיקר לארגונים ומותגים העוקבים אחר תוכן חדשותי ואקטואלי. צריכים עזרה בניהול קמפיינים? צרו איתנו קשר.

 

פורסם במקור בדצמבר 2012, עדכון אחרון: נובמבר 2024