מה?
פאנל המתמקד ברשתות חברתיות העיקריות באינטרנט: פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס, בכלים ובטקטיקות השיווק ברשתות החברתיות האלו, וגם בטעויות בשיווק מותגים במדיה החברתית.
מי?
מנחה: הלל פולד מ-inneractive.
משתתפים: לורה בן-דוד מנפש בנפש, שרי רייט-פילו והלל פולד מ-inneractive.
מה כדאי לקחת אתכם?
למרות שינויי האלגוריתם בניוזפיד של פייסבוק, לא מומלץ לוותר על השיווק האורגני ברשת החברתית. למותגים מומלץ להשקיע ב-Super Fans, אותם אוהדים שמתקשרים תדיר עם עדכוני הדף, ודרכם אפשר להרחיב את קהל היעד ולהגיע אל החברים שלהם בשיווק אורגני.
תכנים ויזואליים ופניות ישירות משפרים את מידת המעורבות גם ברשתות חברתיות שוממות יחסית.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:
טוויטר – הפלפטורמה המהירה ביותר ברשת. טובה לעדכונים בזמן אמת (מאיתור ילדים שנעלמו עד עדכון על אסונות טבע), למעקב אחר מתחרים וניטור השיחה על המותג, וגם מאפשרת למותגים לפנות ישירות לקהל.
גוגל פלוס – הפלטפורמה האידיאלית לבנות סמכות ונוכחות במוצרי גוגל האחרים (יוטיוב, גוגל מקומות לעסקים וכדומה).