הבלוג שלנו

מריסה מאייר מגוגל היא מנכ"לית יאהו הבאה

'Gilad Sasson'
18 ביולי 2012
זמן קריאה: דקה אחת

בשורה מפתיעה ממשרדי גוגל: מריסה מאייר, סגנית הנשיא לשירותים לוקאליים ואחת הפנים היצוגיות של גוגל, תעזוב את החברה כדי להנהיג את יאהו. בהודעה לעיתונות שפרסמו יאהו נכתב כי מאייר תתחיל את תפקידה החדש ביום חמישי. לפי דיווחים אחרים, מאייר לא הודיעה לגוגל על פרישתה, ומסרה את התפטרותה בשיחת טלפון.

מאייר התחילה לעבוד בגוגל לפני 13 שנים והיתה העובדת מס' 20 בחברה. היא התחילה כמהנדסת תוכנה והתקמה במהירות לתפקיד מנהלת מוצר. לאחר מכן קודמה לתפקיד סגנית מנהלת במחלקת החיפוש וחוויית המשתמש. בהמשך מאייר הועברה למחלקת שירותים לוקאליים ושימשה בה סגנית נשיאה עד העריקה לגוגל.

Marissa Mayer Google Plus

מאייר הביעה במספר הזדמנויות את העדפתה למידע אלגוריתמי על פני משוב אנושי. היא גם ידועה בהתנגדותה ל-Html והתפרסמה בזכות אמירתה  "I don't do html" בהתייחס להשקתו של ממשק המשתמש לעמוד הבית של גוגל לפני שלוש שנים.

לבכירי גוגל היו רק דברים טובים לומר על מריסה מאייר. מנכ"ל גוגל, לארי פייג', הודיע לאתר The Next Web כי כישרונותיה יחסרו בגוגל, והיו"ר, אריק שמידט ברך אותה ואת מנוע החיפוש המתחרה והוסיף כי כי באופן אישי הוא מתרגש לראות עוד אישה שממונה לתפקיד מנכ"לית בחברת טכנולוגיה.