מפרסמים רבים מקבלים את התוצאה (not set) בדוח מסעות הפרסום הנמצא בלשונית מקורות תנועה באנליטיקס ולא מקבלים מידע מפורט על מילות המפתח שהביאו תנועה לאתר מקמפיין האדוורדס. תוצאה זו מתקבלת בדרך כלל כשהתיוג האוטומטי או הידני לא נעשו כראוי או כשיש התנגשות בין שני סוגי התיוג.
כדי שמילות המפתח של קמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס יוצגו באנליטיקס, צריך להזין את מילות המפתח באמצעות התיוג אוטומטי של כתובות אתרי היעד או לתייג ידנית את כתובות ה-URL דרך המשתנים המותאמים אישית. כשבדוחות האנליטיקס מתקבלת התוצאה (not set) במקום פירוט מילות המפתח יש לבדוק אם התיוג האוטומטי (auto-tagging) פועל, ואם כן, האם גם נתוני העלות (cost data) פועלים. יש לבדוק גם את הפרמטר gclid, הנוסף לכתובת ה-URL של דף הנחיתה כשמבקרים מגיעים לאתר ממודעת אדוורדס, ולוודא שהוא לא שונה או הוסר מן המודעה.
אם נעשה תיוג ידני על ידי הוספה של משתנים מותאמים אישית יש להגיה את התגים שהוזנו ולוודא שלא נפלה שגיאה והיא שגורמת לתוצאות העמומות, וכן לבדוק שהתיוג האוטומטי אינו פועל שכן יתכן ניגוד בין התיוג האוטומטי לידני והם אינם יכולים לעבוד בו זמנית.
כמו כן יש לבדוק האם נעשו הפניות (redirects) בכתובת ה-URL של אתרי היעד.