לינקדאין (Linkedin) היא הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. רשומים בה יותר מ-175 מיליון משתמשים וכ-2 מיליון חברות פתחו בה דפי עסק. לינקדאין מתמקדת ביצירת קשרים עסקיים ומקצועיים בין משתמשיה (networking) ולכן היא הרשת החברתית האידיאלית עבור עסקים, יועצים ומעניקי שירותים מכל סוג, במיוחד כאלה שלא ימצאו קהל אוהדים רחב בפייסבוק.
פותחים דף עסק ב-Linkedin
כדי לפתוח דף עסק יש להירשם לאתר (https://www.linkedin.com) עם כתובת דוא"ל זהה לדומיין של אתר החברה.
כלומר: אם אתר החברה הוא website.com המייל צריך להיות עם סיומת זהה. למשל: user@website.com.
ללחוץ על הלשונית companies:
ואחר-כך על Add a company:
פרופיל החברה
תחילה יש למלא את שדות החובה: סוג החברה (בבעלות פרטית או ציבורית וכו'), גודל החברה, אתר החברה, שטח פעילות עיקרי ומצב הפעילות הנוכחי (האם פועלת, חברת בת, בהליכי ארגון מחדש וכו').
Overview
כאן יש להעלות מידע מפורט ונרחב יותר על החברה: לצרף את לוגו של החברה, לכתוב תיאור קצר על החברה ולציין בסעיפים את מגוון תחומי המומחיות של החברה.
מכיוון שמשתמשים בלינקדאין יראו רק את החלק העליון של התיאור חשוב לנצל את השטח ולכלול אינפורמציה חשובה ומזמינה בתחילת התיאור, להוסיף מילות מפתח עיקריות ואפשר גם להוסיף קריאה לפעולה כמו Follow us on…, Read useful tips on… וכדומה.
Connections
כשפותחים דף פרופיל עסקי, לינקדאין אוטומטית מקשרים לדפי פרופיל של עובדים שציינו את שם החברה בפרופיל האישי שלהם. הפרופיל שיאושרו באמצעות לחיצה על הכפתור connect יוצגו בפני משתמשים בפרופיל החברה. אפשר לפנות לעובדים או לאנשי קשר שלא פתחו חשבון ולהזמין אותם להצטרף לרשת החברתית דרך הכפתור Add connections בפינה השמאלית העליונה של המסך.
בשלב זה כבר יהיה לכם פרופיל עסקי בסיסי בלינקדאין שתוכלו להתחיל לעבוד איתו, להוסיף עדכונים על החברה, ליצור קשרים עסקיים ולהשתתף בדיונים מקצועיים. כדי להפיק את המיטב מנוכחות החברה בלינקדאין, לשפר את הנראות של הפרופיל ברשת החברתית ובמנועי החיפוש, מומלץ לעבור לחלק השני של המדריך וללמוד איך לקדם את דף העסק בלינקדאין.
מעוניינים לשפר את נוכחות העסק בלינקדאין? צרו קשר ונעזור לכם בניהול דפים עסקיים בלינקדאין, כולל שיווק תוכן וניהול קמפיינים ממומנים מותאמים אישית.