הבלוג שלנו

הנחיות בינג למנהלי אתרים

'Gilad Sasson'
20 בנובמבר 2012
זמן קריאה: דקה אחת

מנוע החיפוש בינג פרסם אתמול הנחיות למנהלי אתרים (Bing Webmaster Guidelines). מטרתן המוצהרת היא לסייע לאתרים להימצא ולהתאנדקס על ידי מנוע החיפוש והן כוללות המלצות טכניות, הנחיות SEO וכן רשימת פעולות שמומלץ להימנע מהן. ההנחיות נמצאות במרכז העזרה של בינג למנהלי אתרים (https://www.bing.com/webmaster/help). בינג יערכו סדרת וובינארים שירחיבו על ההנחיות. למעוניינים, פירוט הוובינארים וההרשמה אליהם: https://swrt.worktankseattle.com/series/95/seriessignup.aspx.

(לחץ על התמונה להגדלה)

בהשוואה להנחיות למנהלי אתרים של גוגל, הנחיות בינג מצומצמות יותר, אבל הן מכסות את אותם נושאים פחות או יותר. גם גוגל וגם בינג מדגישים את החשיבות של תוכן אתר ייחודי ועדכני וגם ניתן לקריאה על ידי רובוטי הסריקה של מנועי החיפוש. שלא כמו גוגל, בינג אומרים במפורש את המילה "SEO" ומציינים שזהו נוהג תקף שמטרתו לשפר את אתר האינטרנט ולגרום לתוכן להימצא בקלות יתר ולהיות רלוונטי יותר. בינג גם מציינים את התפקיד שיש למדיה חברתית בדירוג אתר במנועי חיפוש ועם הפעולות שהם ממליצים להימנע מהן הם כוללים גם תרמיות במדיה חברתית ומתכוונים להגדלה מלאכותית של מספר העוקבים או האוהדים באמצעות תוכנות אוטומטיות.

בינג ממליצים לבנות תכנית ליצירת קישורים נכנסים ויוצאים. את הקישורים החיצוניים הנכנסים הם מציעים להשיג באמצעות המדיה החברתית או פשוט לבקש קישורים מאתרים אחרים. קניית קישורים היא מסוכנת, הם מדגישים אך שלא כמו גוגל הם אינם מפרטים וגם לא מפנים לטופס יצירת קשר שמזמין מנהלי אתרים לדווח על מנהלי אתרים אחרים שהשיגו קישורים בניגוד להנחיות.