by Roni Calvo

מה?
טכניקות מומלצות לקידום ברשתות החברתיות גוגל פלוס וטוויטר.

מי?
מנחה: הלל פולד מ-inneractive.
משתתפים: אהרון פרידמן מ-Spark, מרים שוואב מ-illuminea, צפריר ריהן מ-Do Share ו-ג'ון ברג מ-Wibiya/Conduit.

 

אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:

Google Analytics URL Builder – מאפשר לבנות URLים שקל לעקוב אחריהם באנאליטיקס, למשל לינק מסוים שפורסם בטוויטר.

Bitly  – שירות המאפשר קיצור URLים דרך הפניית כתובות.

Dashboard Junkie – מאפשר הוספת לוחות בקרה לפרופיל האנאליטיקס של גוגל.

Do share –  אפליקצית כרום לשיתוף בגוגל פלוס.

Tweetreach – כלי בתשלום לאנאליזה של ציוצים.

מה כדאי לקחת אתכם?

ג'ון ברג
– לפני שפותחים חשבון עסקי בטוויטר צריך לחשוב מה צרכי העסק ועל מה הציבור מדבר
– טוויטר אינו אלא חדר צ'אט אולייני. צריך לחשוב מה ניתן להפיק מהדיבורים הללו ברשת.
– חובה להגדיר ציפיות ולהבין מה הייחודיות של העסק. על העסק להוות פתרון!
– חובה להגדיר הצלחה – נכון שקשה למדוד את הפעילות טוויטר אך עדיין צריך להגדיר ציפיות (אנשים ידברו אחרת על המותג / מודעות / הכרה)
ובהתאם להחליט איך למדוד את הוצאתן לפועל (יותר פוסטים חיוביים / יותר אנשים מדברים על המותג וכן הלאה).

אהרון פרידמן
– תוכן הציוצים (tweets) יושפע ממה שאנשים מחפשים והנושאים עליהם הם מדברים. לשם כך יש לבדוק את האנאליטיקס, טרנדים וכדומה.
– יש microdata לציוצי טוויטר המאפשרים הצגת משהו הדומה ל-rich snippet של גוגל. כדאי להשתמש בזה.
– ניתן לשנות את הודעת הטוויטר מדי יום לשם משיכת קהלים שונים.
שאלות מהקהל
איך מתפעלים מספר חשבונות במקביל בלי שגוגל יקשר ביניהם?
אי אפשר אלא אם מאחדים הכל תחת פרופיל אחד. זה לא ממשק אחד אבל אפשר לפתוח מספר לשוניות במקביל.