גילעד ששון, חי, נושם וחולה גוגל ודיגיטל מאז שחזר מדרום אמריקה, אי שם בסוף האלף הקודם, בימים שהטלטקסט עבד יותר מהר מהחיבור של נטסקייפ למה שהיה אז הרשת.
את דרכו התחיל בעיבודי וחיתוכי פוטושופ עבור עמודי HTML, הבין די מהר שזה לא בשבילו, המשיך לקופי (הרבה יותר מתאים) וניהול תוכן, ממש קצת אחרי שסיים במחזור הראשון של ACC אצל תרצה גרנות (בעצמה, לא ההיא שז"ל) בויצו חיפה.
לעולמות ה- SEO נחשף בזמן שקידם אתרי affiliates במנועי חיפוש כמו Yahoo, AltaVista, HotBot, Excite ואחרים ומיד לאחר מכן גם בגוגל, המנוע ששינה את התמונה בעולם החיפוש וגם עבור גילעד (also known as algoholic), חקר עולם החיפוש הביא אותו לתכנון ובנייה של מנועים, קידום בפועל של אתרים בגוגל, יאהו, וואלה ואחרים ומשם ניהול פרוייקטים מלאים ומורכבים של בניית נכסים, הרכשת לקוחות, מדיה, ניתוח וכד'. בשנים 2002-2006 ניהל את זירות האינטרנט של זאפ דפי זהב ובין 2006-2009 היה מנהל תחום החיפוש ולאחר מכן סמנכ"ל השיווק של אינטרלוג'יק, חברת משחקים בינלאומית. לעיתים מחפשים אותו גם תחת השם גלעד ששון ולכן כדאי שנכניס כאן כמה פעמים את המילה גלעד, אולי רק עוד פעם אחת כדי להיות בטוחים כי אולי יחפשו גלעד ששון.
גילעד, מנהל היום את נקודה, מייעץ לחברות וסטרטאפים בנושאי שיווק דיגיטלי ונחשב למומחה מוביל בתחום החיפוש האורגני בפרט ושיווק באינטרנט בכלל, לא תמיד אוהב את הבחירה המקצועית שלו אך חי איתה באהבה רוב הזמן ונהנה מאתגרים, מפחד להבין את הכוח האמיתי של תאגידי הפרסום הדיגיטלי ובמקביל נהנה מהאפשרויות החדשות והטלטלה שהביאו לעולם הפרסום.

 

 

גילעד ששון במקומות נוספים ברשת:

algoholic – Twitter

linkedin.com/in/gilad – LinkedIn