מחקר חדש: מה הם הגורמים המשפיעים על דירוג  אתרים בגוגל ב-2014?

לקראת השנה החדשה פרסמה חברת SearchMetrics את הרשימה השנתית של הגורמים המשפיעים על קידום אורגני בגוגל. כדי להפיק את הדו"ח נבדקו יותר מ-300,000 אתרים הממוקמים בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ארצות הברית ונמדד המתאם בין גורמי SEO שונים (תוכן, טכנולוגיה, נוכחות ברשתות חברתיות, התנהגות משתמשים ועוד) לבין המיקומים.

המסקנה העיקרית מהדו"ח הוא שהתוכן הוא באמת מלך, ונמצא שהוא מוקד הפעילות של מקדמי אתרים. לפי הדו"ח, אפשר למדוד את המתאם בין איכות התוכן לבין המיקומים בגוגל. את איכות התוכן אפשר לזהות לפי מדדים כמו היחס בין היקף התוכן לחזרה על ביטויים רלוונטיים, אורך התוכן והשימוש באמצעי מדיה עשירה.

הגורמים החשובים לקידום אתרים 2014:

תוכן

SEO טכני

קישורים

מדיה חברתית

תמונות: searchengineland.com

מדדי התנהגות של משתמשים