מיתוג מעסיק וגיוס בדיגיטל

אנחנו מציעים שירותי מיתוג ושיווק של חוויית העבודה ושל הארגון:

  • מיתוג מעסיק כלפי חוץ – בהשוואה למתחרים ולעבר מועמדים פוטנציאליים.
  • מיתוג מעסיק כלפי פנים – כלפי העובדים הנוכחיים.

מיתוג מעסיק יכול להוביל לחיסכון של כ- 50% בהוצאות הגיוס של הארגון, לצמצום משמעותי בתחלופת העובדים הקיימים ולגיוס עקיף של מועמדים העוקבים אחר פעילות החברה, נחשפים לתכנים ולמשרות שנפתחות ומחכים להזדמנות להשתלב בה.

מה אנחנו מציעים?

  • ניסוח הקו המנחה והערכים במיתוג המעסיק.
  • התאמה לספר המותג.
  • גיבוש אסטרטגיה.
  • יצירה והפצה של חומרים שיווקיים.

 

גיוס עובדים בדיגיטל

הרשתות החברתיות מהוות פלטפורמה נוחה, נגישה ויעילה לגיוס עובדים. גם כאן מיתוג המעסיק בא לידי ביטוי במסרים ובקריאטיב במקביל לקמפיינים ממוקדים בגיוס עובדים.

קמפיינים לגיוס ברשתות החברתיות:

פייסבוק ואינסטגרם –  קמפיין ממומן למטרות גיוס עובדים ולטרגט את קהל היעד לפי תחומי עניין, מאפיינים דמוגרפיים וטרגוט מקצועי מצומצם.
לינקדאין – מאפשרת טרגוט מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכן מתאים לכל מי שמחפש מועמדים בעלי תפקיד ספציפי וניסיון מקצועי ולא משרות enrty level. מאפשרת בניית קהל ע"ב תפקיד קיים, קודם וניסיון מעשי, תחומי עניין מקצועיים וכישורים.

טיקטוק – מתאימה לגיוס מועמדים בני דור ה-Z או משרות entry level שפונות לקהל רחב ולא מבוססות תפקיד וניסיון קודם ומחייבת יצירת סרטונים כקריאטיב.

מגייסת? רוצה לעבוד חכם ולאתר את המועמדים הטובים והנכונים ביותר עבורכם בצורה אפקטיבית? כתבי לנו ונבנה יחד קמפיין מנצח.

רוצים לשמוע עוד?