הבלוג שלנו

GPT Shopping – איך הוא עובד ואיך ישפיע על קידום איקומרס?

5 באוקטובר 2025
החיפוש בכלי בינה מלאכותית מתפתח במהירות. החידוש האחרון הוא GPT Shopping – פיצ'ר ב-ChatGPT המציע... המשך קריאה.
gpt shopping
AI traffic
30 בספטמבר 2025

האם ציטוטים בסקירות AI מביאים תנועה לאתר?

מחקר חדש ניתח יותר מ-20,000 שאילתות חיפוש ומצא פער מעניין: אזכור בסקירות AI של גוגל... המשך קריאה.
llm seeding
21 בספטמבר 2025

LLM Seeding – שיטה חדשה לקבלת אזכורים וציטוטים מ-AI

כבר שמעתם את זה בעבר: פלטפורמות AI כמו ChatGPT או Gemini משנות את הדרך שבה... המשך קריאה.
seo vs geo
16 בספטמבר 2025

GEO לעומת SEO – מה ההבדלים ואיך להתאים את אסטרטגיית הקידום?

האם GEO (Generative Engine Optimization כלומר קידום למנועי חיפוש מבוססי בינה מלאכותית) היא שיטת קידום... המשך קריאה.
השוואת תוצאות מנועי חיפוש AI
9 בספטמבר 2025

השוואת תוצאות בין מנועי חיפוש AI – מחקר חדש

ההמלצות למותגים של ChatGPT, סקירות AI ו-AI Mode של גוגל אינן זהות, כך עולה ממחקר... המשך קריאה.
AI overview clicks
2 בספטמבר 2025

איך סקירות ה-AI משפיעות על התנועה מגוגל? תובנות ממחקר חדש

עולם ה-SEO הולך ומשתנה. אחת הסיבות לכך היא ההופעה של AI Overview בתוצאות החיפוש בגוגל.... המשך קריאה.
רפורמת מאגרי מידע
24 באוגוסט 2025

רפורמת מאגרי המידע – מה חשוב למנהלי אתרים לדעת

ב־14 באוגוסט 2025 נכנס לתוקפו תיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות. התיקון כולל שינוי משמעותי של... המשך קריאה.
פרסום בגוגל AI Mode
10 באוגוסט 2025

גוגל מקדמת פרסום ב-AI Mode

גוגל נערכת להציע פרסומות ב-AI Mode, מצב חיפוש חדש המציג תשובות מבוססות בינה מלאכותית בלשונית... המשך קריאה.
clicks on Google AI overviews
24 ביולי 2025

איך סקירות AI משפיעות על שיעור ההקלקה? מחקר חדש

בשנה שעברה הציגה גוגל את הפיצ'ר AI Overviews – מעין סיכום שנוצר על ידי בינה... המשך קריאה.
llms.txt manual how to
16 ביולי 2025

llms.txt– הקובץ שיגרום ל-AI לגלות את תוכן האתר

קובץ llms.txt הוא תוספת חדשה לעולם ה-SEO ל-AI. קובץ הטקסט מיועד לעזור למודלי בינה מלאכותית... המשך קריאה.