by Roni Calvo
מה?
טכניקות מומלצות לקידום ברשתות החברתיות גוגל פלוס וטוויטר.
מי?
מנחה: הלל פולד מ-inneractive.
משתתפים: אהרון פרידמן מ-Spark, מרים שוואב מ-illuminea, צפריר ריהן מ-Do Share ו-ג'ון ברג מ-Wibiya/Conduit.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:
Google Analytics URL Builder – מאפשר לבנות URLים שקל לעקוב אחריהם באנאליטיקס, למשל לינק מסוים שפורסם בטוויטר.
Bitly – שירות המאפשר קיצור URLים דרך הפניית כתובות.
Dashboard Junkie – מאפשר הוספת לוחות בקרה לפרופיל האנאליטיקס של גוגל.
Do share – אפליקצית כרום לשיתוף בגוגל פלוס.
Tweetreach – כלי בתשלום לאנאליזה של ציוצים.
מה כדאי לקחת אתכם?
ג'ון ברג
– לפני שפותחים חשבון עסקי בטוויטר צריך לחשוב מה צרכי העסק ועל מה הציבור מדבר
– טוויטר אינו אלא חדר צ'אט אולייני. צריך לחשוב מה ניתן להפיק מהדיבורים הללו ברשת.
– חובה להגדיר ציפיות ולהבין מה הייחודיות של העסק. על העסק להוות פתרון!
– חובה להגדיר הצלחה – נכון שקשה למדוד את הפעילות טוויטר אך עדיין צריך להגדיר ציפיות (אנשים ידברו אחרת על המותג / מודעות / הכרה)
ובהתאם להחליט איך למדוד את הוצאתן לפועל (יותר פוסטים חיוביים / יותר אנשים מדברים על המותג וכן הלאה).
– לפני שפותחים חשבון עסקי בטוויטר צריך לחשוב מה צרכי העסק ועל מה הציבור מדבר
– טוויטר אינו אלא חדר צ'אט אולייני. צריך לחשוב מה ניתן להפיק מהדיבורים הללו ברשת.
– חובה להגדיר ציפיות ולהבין מה הייחודיות של העסק. על העסק להוות פתרון!
– חובה להגדיר הצלחה – נכון שקשה למדוד את הפעילות טוויטר אך עדיין צריך להגדיר ציפיות (אנשים ידברו אחרת על המותג / מודעות / הכרה)
ובהתאם להחליט איך למדוד את הוצאתן לפועל (יותר פוסטים חיוביים / יותר אנשים מדברים על המותג וכן הלאה).
אהרון פרידמן
– תוכן הציוצים (tweets) יושפע ממה שאנשים מחפשים והנושאים עליהם הם מדברים. לשם כך יש לבדוק את האנאליטיקס, טרנדים וכדומה.
– יש microdata לציוצי טוויטר המאפשרים הצגת משהו הדומה ל-rich snippet של גוגל. כדאי להשתמש בזה.
– ניתן לשנות את הודעת הטוויטר מדי יום לשם משיכת קהלים שונים.
– תוכן הציוצים (tweets) יושפע ממה שאנשים מחפשים והנושאים עליהם הם מדברים. לשם כך יש לבדוק את האנאליטיקס, טרנדים וכדומה.
– יש microdata לציוצי טוויטר המאפשרים הצגת משהו הדומה ל-rich snippet של גוגל. כדאי להשתמש בזה.
– ניתן לשנות את הודעת הטוויטר מדי יום לשם משיכת קהלים שונים.