הבלוג שלנו

גוגל בעד תוכן בראש העמוד

Gilad Sasson
Gilad Sasson
22 בינואר 2012
זמן קריאה: דקה אחת

גוגל הודיעו על שינוי נוסף (או שיפור, תלוי בנקודת המבט) באלגוריתם של מנוע החיפוש שלהם, לפיו רלוונטיות התוכן המוצג בראש העמוד (above the fold) תשפיע על דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש.

כלומר, דירוגם של אתרים המרכזים מספר רב של מודעות פרסומת בראש העמוד עלול להיפגע בעקבות שינוי אלגוריתם זה.

לפי ההודעה שפרסם מאט קאטס בבלוג מנהלי האתרים הרשמי של גוגל השינוי לא יפגע באתרים שממקמים מודעות בחלק העליון של הדף במידה סבירה, אלא רק באתרים שחוסמים את החלק העליון של הדף עם מודעות ומקשים על הגולש לאתר את התוכן הרלוונטי לשאילתת החיפוש. קאטס מעריך כי השינוי ישפיע רק על כפחות מ- 1% מהחיפושים הגלובליים.