מאת: Michal Sharoni
מה?
הפאנל דובר העברית היחידי בכנס שדן בקידום אורגני וממומן בעברית ובהבדלים בין החיפוש בעברית לחיפוש באנגלית.
מי?
מנחה: גלעד ששון מנקודה
משתתפים: אורי ברייטמן מ-TBWA, יניב נבות מ-SEO Israel וליאור אלדן מ-Verbio.
אתרים וכלים חשובים שהוזכרו:
- יניב נבות פתח את ההרצאה בהצגת כמה שאלות נפוצות בנושא קידום אתרים בעברית, ביניהן:
ש. האם חיפוש עם site אכן מראה את כל הדפים המאונדקסים
ת.לא! חיפוש site מסייע למצוא תוכן בתוך האתר ולא נותן את הכמות המדויקת של מס' הדפים המאונדקסים.ש. כיצד והאם גוגל בוט סורק java scripts
ת. הבוטים של גוגל יכולים וגם סורקים java בין היתר גם כדי לאתר שיטות קידום לא חוקיות.ש. האם גוגל משתמש ב meta tag keywords?
ת. התשובה נמצאת באמצע, גוגל מתייחסים לתג באלגוריתם אבל הוא לא מחשיב אותו כמרכיב קריטי בדירוג.ש. האם תוכן חייב להיות ארוך?
ת. לא! תוכן יכול להיות מדיה עשירה: וידאו, תמונות וכו'…הכל תלוי בתוכן עצמו ועד כמה הוא ענייני, רלוונטי ומושך את הגולש.
מה כדאי לקחת אתכם?
אורי ברייטמן מ-TBWA דיבר על נושא התכנים הקיימים בחו"ל. לדבריו ישנם תכנים מצוינים בחו"ל ובהחלט ניתן לקרוא אותם ולסכם מהם מאמר חדש שיכיל תוכן עדכני ואיכותי.
הודגש כי אין מדובר בגניבה/שכפול/העתקת תוכן אלא יצירה של תוכן חדש אחרי שקראנו מקורות שונים (לפחות 3 מקורות שונים איכותיים).
ליאור אלדן מ-Veribo דיבר על נושא המוניטין ברשת, דחיקת תוצאות חיפוש שליליות והעלאת הדירוג של תוצאות דירוג חיוביות.