פייסבוק הודיעו לאחרונה שהם פותחים את שוק מודעות הפרסום באינסטגרם לכל המשתמשים לאורך כל השנה.
בעבר הגבילה פייסבוק את אפשרויות הפרסום באפליקציית שיתוף התמונות למספר מצומצם של מותגים גדולים, כמו הבירה האמריקנית באדווייזר.

פייסבוק ציינו שמודעות האינסטגרם יהיו זמינות למפרסמים שחברים בפייסבוק פרטנרס, והן יופעלו בעזרת ה-API  של אינסטגרם.

מודעות אינסטגרם כיום יכולות למקד לקהלים על בסיס גיל, מין או מדינה בלבד, וזה יכול להסביר מדוע המודעות מתאימות אך ורק למותגים גדולים במיוחד. אך אל דאגה, כשמודעות אינסטגרם יהפכו לזמינות דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, אפשרויות הפילוח הרבות של הרשת החברתית יהפכו זמינות גם הן.

 

 

כך תראה המודעה
צילום מסך: Instagram

ודבר אחרון, מפרסמים יורשו לכלול לינקים לחיצים במודעות פרסומיות בנוסף לכפתור "קנה עכשיו", עליו הכריזו ממש לא מזמן. לינקים לחיצים יהפכו לזמינים בתוך המודעות בלבד ולא יופיעו בפוסטים אורגניים. בנוסף, משתמשים שיקליקו על מודעה יופנו לדפדפן פנימי של אינסטגרם במקום שיופנו החוצה מהאפליקציה.
הצעד דומה לעדכונים האחרונים שעשו פייסבוק וגוגל, אך אינסטגרם סיפקו מידע מאוד מתומצת במרכז המידע שבאתר.

למידע נוסף על הפרסום באינסטגרם.

מקור: clixmarketing