המוצר המסתורי שפייסבוק הבטיחו לחשוף היום התגלה כגרסת וידאו לאינסטגרם, פלטפורמת הצילום השיתופית עתירת הפילטרים שקנו פייסבוק לפני כשנה.
בתחילת השבוע שלחו פייסבוק הזמנות לעיתונאים ובלוגרים טכנולוגיים הזמנות לאירוע שבו ייחשף מוצר חדש. ברוב הבלוגים הוערך שהמוצר המדובר יהיה גרסת וידאו לאינסטגרם, מתחרה לאפליקציה Vine, שמאז שעלתה גרסה שלה בטוויטר היא עקפה את אינסטגרם במספר המשתמשים והשיתופים.
"הכל יעבוד באותה דרך, Hashtags יעבדו באותה דרך. זו אותה האינסטגרם שאתם אוהבים רק התמונות זזות", הרגיע קווין סיסטרום, אחד ממקימי אינסטגרם את המשתמשים.
תמונה: TechCrunch
הפיצ'רים הייחודיים של אפליקציית הוידאו החדשה בפייסבוק: זמינות למכשירי אפל ואנדרואיד, צילום סרטוני וידאו באורך של עד 15 שניות, 13 פילטרים, תמונת שער וסינמה, טכנולוגיה שתומכת ביציבות הצילום.