מעקב וניתוח סטטיסטי

ברמת העיקרון, כל אחד, ללא ניסיון ורקע בדיגיטל, יכול להשתמש ב-Google Analytics ולהתחיל לאסוף מידע על המבקרים באתר או באפליקציה שלו. הנתונים האלו חשובים במיוחד כדי להשלים לנו את התמונה ולעזור לנו להבין מה המבקרים באתר עושים באתר, אחרי שהם מגיעים אליו ממקורות שונים (אורגניים, ממומנים ועוד). אולם, כדי לבצע מעקב וניתוח מעמיקים יותר, יש צורך בכלים נוספים שצריך לדעת כיצד לעבוד איתם, ובאמצעותם ניתן להגדיר את הדוחות ולקבוע מהם הנתונים שנרצה לעקוב אחריהם, לנתח אותם ולהגיע לתובנות מעשיות בהתאם ליעדי השיווק המוגדרים. אם אתם חשים שאתם זקוקים לעזרה, אנחנו כאן בשבילכם.

מעקב וניתוח סטטיסטי

חברת נקודה היא שותף מוסמך של גוגל ב-Google Analytics ואנחנו עוזרים לארגונים, חברות ועסקים בכל גודל ותחום להפיק את המיטב מכלי הניתוח של גוגל. שירותי המעקב והניתוח הסטטיסטי שלנו כוללים ייעוץ והדרכה, הטמעת אנליטיקס ותג מנג'ר באתר, בניית דשבורדים מורכבים, ניתוח נתונים ואופטימיזציה לשיפור התנועה, שיפור ההמרות או השגת כל יעד שיווקי אחר שנגדיר ביחד.

רוצים לשמוע עוד?