ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית

ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית הם הלב הפועם של כל עסק באשר הוא. חשבו על זה, ללא ייעוץ מקצועי ואסטרטגיה שיווקית מוקפדת ומתוכננת היטב, כל פעילות שיווקית שתבצעו, החל מהפוסט הקטן ביותר בפייסבוק ועד לקמפיינים בסדר גודל עצום בגוגל, לא ינצלו את כל היכולות שלהם. האסטרטגיה השיווקית היא מה שמנחה את בית העסק כיצד כדאי לו להשתמש באמצעים השיווקיים השונים, בהתאם כמובן למסגרת התקציב שלו וליעדים שהוא מציב. בניית אסטרטגיה נכונה מסייעת בהגדלת נפח המכירות של העסק ובהשגת יתרון משמעותי על המתחרים.

ייעוץ ואסטרטגיה שיווקית

בשלב הראשון, הצוות המקצועי והיצירתי שלנו יבצע עבורכם מחקר מקיף של הסביבה העסקית והתחרותית בה פועל העסק שלכם בזירת הידיגיטל, אך לא רק. גם כל מה שמתרחש באמצעי התקשורת המסורתיים יש השפעה חשובה. במהלך המחקר נתחשב בצרכיו הייחודיים של העסק, בתחום עיסוקו, בגובה התקציב שתגדירו ובקהל היעד אליו תרצו לפנות. גם להתנהלות המתחרים שלכם ברשת יש השפעה רבה על בניית האטסטרגיה השיווקית ולכן נבדוק בכלי מדידה מתקדמים את מיקום האתר שלכם בדף התוצאות של מנוע החיפוש ביחס לאתרים המתחרים.

בהמשך, לאחר ניתוח המחקר, נמליץ לכם על הפעולות שכדאי לכם לבצע באמצעי השיווק המקוונים והמסורתיים, בהתאם לצרכים שלכם, בהן פעולות לקידום אורגני, פרסום במנועי חיפוש, שיתופי פעולה בין אתרים ופרסום ומיתוג בערוצים שונים. השאיפה שלנו היא לעזור לכם להגדיל את אחוזי ההמרה באתר ולכן נעזור לכם להפיץ אותו באמצעים שונים ומגוונים כמו ניוזלטרים ומיילים עסקיים, וכמובן שגם באמצעות הגברת הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות השונות, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין,על פי צרכי העסק.

 

לא רק מייעצים, גם מיישמים

אנחנו לא רק נייעץ לכם מה כדאי לכם לעשות, אלא גם נעזור לכם ליישם את ההמלצות, החל משלב התכנון ועד לשלבי הערכת הביצועים של האסטרטגיה השיווקית וביצוע התיקונים הנדרשים לפי הצורך. בנוסף, אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך ונדאג לתת לכם מענה גם במצבים בלתי צפויים, כמו משברים פתאומיים שעלולים להפתיע אתכם (שלא נדע), תגובות שונות של לקוחות בערוצים השונים וגם פעילויות ייחודיות בחגים ובמועדים מיוחדים.

ביחד נעשה את המקסימום כדי לענות על כל המטרות שלכם, וכדי לפנות מקום למטרות חדשות, גדולות יותר ומאתגרות יותר.

רוצים לשמוע עוד?