כתיבת והתאמת בוטים

פורסם ב-24.1.2018

עד לפני כמה שנים הבוטים מילאו תפקיד שולי, אם בכלל, בתחום השיווק הדיגיטלי, אבל בשנה-שנתיים האחרונות מדברים על הצ'אטבוטים (בעיקר במסנג'ר, אפליקציית המסרים המידיים של פייסבוק, אבל לא רק) כעל אחד הטרנדים החמים בתחום. מספר הבוטים במסנג'ר שילש את עצמו בתוך שנה, ולקראת סוף שנת 2017 כבר היו יותר מ-100,000 צ'אטבוטים רק במסנג'ר.

זו בטי, הצ'אטבוטית שלנו:

 

צ'אטבוט (Chatbot) היא תוכנת מחשב שתוכנתה לשוחח (בכתב או בעל פה) עם משתמשים (אנושיים או בוטים אחרים). התפקיד של הבוטים בשיווק דיגיטלי הוא מגוון ונע מתחליף לשירות לקוחות או למחלקת מכירות ועד כלי מיתוג מתקדם. כמה מהמותגים הגדולים, בהם אפל מיוזיק, אובר, יס ואחרים מצאו דרכים יצירתיות להשתמש בבוטים כדי להגדיל את המכירות, לשפר את המעורבות של הלקוחות וגם כדי להכיר טוב יותר את קהל היעד.

מעוניינים להצטרף למאות אלפי העסקים והמותגים המשתמשים בבוטים למטרות שיווק ומיתוג?

חברת נקודה מציעה שירותי בניית בוטים והתאמתם לאופי המותג ולקהל היעד. תהליך העבודה הוא משותף עם הלקוח והוא מורכב מכמה שלבים:

– מחקר שוק שבמהלכו נברר מי קהל היעד, האם הוא בכלל משתמש במסנג'ר ואיך נוכל לתת לו ערך מוסף באמצעות בניית בוט.

– בניית הבוט, כולל תכנון, פיתוח ועיצוב הבוט, ניסוח הפניות, התגובות והמענים האוטומטיים וכל השלבים שבהאנשת המכונה.

– שיווק והפצה של הבוט.

– תחזוקת הבוט, מעקב אחר האינטראקציות עם הלקוחות ושיפור בהתאם.