קריאייטיב ומיתוג דיגיטלי

מאז המצאת הסמארטפון והשתלטותו ההדרגתית על חיינו נעשה תחום המיתוג מורכב ומאתגר יותר.  כיום כל מותג, עסק או אדם פרטי השואף לבדל את עצמו מול המתחרים נדרש לפצל את עצמו לכמה פלטפורמות אינטרנטיות (אתר הבית, עמוד הפייסבוק, הפרופיל באינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, סנאפצ'אט ועוד), ולשמור על שפה, קו עיצובי ומסרים אחידים וברורים, ובו בזמן להתאים עצמו בכל פעם מחדש לפלטפורמה, לציפיות ולהרגלים של המשתמשים בה.

 

עידן המובייל לא רק הגדיל את מספר האפשרויות והדרכים להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים, אלא גם שינה את התנהגות הצרכנים והפך אותם ליותר בררנים וחסרי סבלנות. במקביל התחרות התגברה כמעט בכל תחום, וגם גדל דור חדש (ואף צבר מספיק כסף לבזבוזים), דור שכמעט אינו מכיר עולם שבו אי אפשר לשלוף את הטלפון מהכיס ולהשיג כל מידע או מוצר שעולה על דעתם בלחיצת כפתור מטאפורית.

 

איך כל זה קשור למיתוג? גם אם קהל היעד שלכם זוכר במעורפל חיים טרום-דיגיטליים וגם אם לא, הוא כנראה מוקף באלפי מסרים. כדי להגיע אל קהל היעד שלכם ולהניע אותו לבחור בכם על פני המוני המתחרים שלכם, כדאי לכם לחפש את הלקוחות שלכם במקומות שבהם הם נמצאים (גם אם הם נמצאים ביותר ממקום אחד בו זמנית) ולדבר איתם בשפה שהם יבינו.

 

אז אם יש לך מותג ותיק בעולם הפיזי או שרק התחלת לעבוד על פעילות חדשה, הידוק המעטפת עם נוכחות דיגיטלית היא שלב חיוני וחשוב. אנחנו מציעים מגוון שירותי קריאייטיב – החל בעיצוב ובנייה של באנרים, דפי נחיתה, ניוזלטרים ואתרים שלמים וכלה בתכנון אסטרטגי לבניית מותג דיגיטלי בעל קול וזהות ייחודיים ומובחנים.

 

קישור לתיק העבודות שלנו: https://www.behance.net/nekuda

 

 

רוצים לשמוע עוד?